National Treasure: Book of Secrets

Acțiune, Aventuri, Mister, Thriller (United States of America)

Jon Turteltaub

Walt Disney Pictures, Jerry Bruckheimer Films, Saturn Films, Junction Entertainment, Sparkler Entertainment, NT2 Productions

13 Decembrie 2007

4 Ianuarie 2008

<p>In aceasta continuare a aventurii din prima parte, arheologul si vanatorul de artefacte pe nume Ben afla cu uimire ca Thomas Gates, strabunicul sau, e posibil sa fi fost implicat in uciderea lui <span class="MovieSynopsisText">Abraham  Lincoln de catre John Wilkes Booth.</span><br />Pentru a dovedi nevinovatia familiei sale, Ben trebuie sa descopere cele 18 pagini lipsa din jurnalul criminalului. Mai mult, aceasta cautare il aduce in contact cu informatii strict secrete legate nu doar de familia sa ci si de restul populatiei.</p><p> </p><p>Astfel Ben, Abigail si Riley ajung sa cotrobaiasca prin palatul Buckingam, Casa Alba fiind dispusi sa faca orice pentru a descoperi adevarul. Chiar sa-l rapeasca pe presedintele SUA despre care afla ca detine o carte in care se afla raspunsurile la toate conspiratiile din istoria recenta cum ar fi scandalul WaterGate, asasinarea lui J.F.K si Zona 51. </p><p> </p>

henrich

08.09.2018

Dar nu mi-a placut! :(

2 4

VINsTIcLA

08.09.2018

Filmul mi-a placut foarte mult,merita vazut.

0 4

Patronu

08.09.2018

Un fel de Indiana Jones pentru to(n)ţi. Acţiunea e puerila, trasă de păr încă din primele 15 minute. Bine că mai e pe acolo Cage şi nemţoaica aia blondă ca să mai spele putina puţin. E la nivelul primei părţi, cu aceleaşi puzzeluri sforăitoare prezente la tot pasul, cu un personaj negativ tras la indigo după cel din prima parte şi acţiune cu mai multă sau mai puţină noimă. Singurul lucru care mi-a plăcut mai mult au fost efectele speciale naturale, bine integrate în acţiunea filmului. Recomandat doar celor ce le-a plăcut şi prima parte.

14 5