霍元甲

Dramă, Acțiune (China, Hong Kong, United States of America)

Ronny Yu

China Film Group Corporation, Beijing Film Studio, China Film Co-Production Corporation, Hero China International, Wide River Investments

26 Ianuarie 2006

8 Septembrie 2006

<p>Bazat pe fapte reale, filmul ne przinta povestea marelui maestru Huo Yuanjia (1868-1910), maestru Wushu si fondatorul Asociatiei Sportive Jin Wu.</p><p>Micul Huo Yuanjia sufera in urma infrangerii tatalui sau decatre un luptator fara onoare si impotriva vointei familiei se pregateste si devine cel mai bun luptator. Insa in urma unei lupte pornite din razbunare soldate cu moartea altui maestru, Huo se retrage si se regaseste printr-un mod de viata mai simplu. Iar ceea ce urmeaza sunt evenimentele ce-l vor propulsa pe Huo pe scena internationala.</p><p>Fikmul urmeaza in linii mari viata reala a marelui maestru si beneficiaza de aportul unei coloane sonore traditonale. </p>

FastClau

08.09.2018

Unul dintre cele mai bune filme ale lui Jet Li. O imbinare extraordinara a unor diferite stiluri de arte martiale cu onoarea de care da dovada acest personaj interpretat de Jet Li. Datorita acestui actor putem avea ocazia sa descoperim traditia altor popoare asiatice, si nu numai a celui japonez care este prezent in aproape toate filmele despre cultura asiatica.

5 4

kirara

08.09.2018

Jet Li ne aduce iar in un film de Oscar ,un film i care mandria se imbian cu talentul,si rezulta Jet Li ,sau mai bine zis un maestru al artelor martilae.Un film cu desavarsire captivant ,dar mai ales usor de urmarit si desigur cu numeroase scene de lupata,in care se vede adevarata comoara a Chinei,ambitia si disciplina.

6 5

sinradu

08.09.2018

Tare aduce aminte filmul ăsta de cele produse în anii '60-'70 la Hong Kong: prost făcute, joc actoricesc zero, dublate total aiurea, finalmente contează bătaia, nu pseudo-lecţia care ni se dă privind morala, etica, disciplina sau mai ştiu eu ce. Pe de altă parte, aduce aminte de filmele propagandistice sovietice (şi româneşti, de altminteri, că nici noi nu ne facem de ruşine la capitolul ăsta), privind măreţia şi destinul propriei ţări şi cum numai împreună, oamenii vor reuşi să îi dea afară pe invadatorii străini... Şi cum altfel, dacă nu prin bătaie, cu mai mulţi adversari deodată încă ! De, poporul chinez poate mai mult decît oricare altul. Iar scena cu dialogul „marilor popoare asiatice” şi cu ridicolul simulacru de ceremonie a ceaiului este pur şi simplu o tîmpenie. Îmi pare rău, dar ăsta este cuvîntul. Tot bla-bla-ul ce ni se serveşte privind onoare este dureros de dezonorant.

5 9