Ne le dis à personne

Dramă, Thriller, Crimă, Mister (France)

Guillaume Canet

Les Productions du Trésor

1 Noiembrie 2006

6 Decembrie 2021

Alex Beck este un doctor care şi-a făcut uşor-uşor ordine în viaţă după ce soţia sa, Margot, este omorâtă de un criminal în serie în urmă cu opt ani. Alex se descurcă binişor până când ajunge să fie acuzat de moartea a două persoane, cu destule dovezi care îl incriminează. În aceeaşi zi acesta primeşte un e-mail care pare să fie de la Margot, un mesaj care conţine o legătură video ce o înfăţişează pe Margot vie şi nevătămată. Alex este avertizat în mesaj că amândoi sunt supravegheaţi iar acesta încearcă să fie mereu cu un pas înaintea poliţiei şi a unei bande de criminali care îi intimidează prietenii şi chiar ajunge să-i omoare pe unii din ei "villain-ii" aceştia vrând să afle cât mai multe despre el.

mu_zz_i

08.09.2018

Sexy pagina asta. Păcat pentru că acest film este unul dintre cele mai bune filme franţuzeşti (şi nu numai) din ultimii ani iar principala cauză pentru care nu a fost văzut de mulţi dintre noi cred că este lipsa comercialismului şi s-ar putea faptul că nu este american. Deşi povestea pare destul de încâlcită la final totul se lămureşte iar sfârşitul este cel puţin surprinzător, unele din fapte nefiind chiar aşa cum ni se prezintă ele. Nota 9.

3 1

Printul_Banatului

08.09.2018

Ma mira faptul ca un film asa de bun a trecut aproape neobservat si are asa putine voturi si comentarii ! Nu stiu cum de " mi-a scapat " pana acum acest film , pe care , dupa vizionare , il caracterizez ca fiind " de clasa superioara " . Dar cum se spune : " mai bine mai tarziu , decat nicodata " ! Nota 10 pentru ce au reusit sa faca francezii ( scenariu / joc actoricesc / recuzita / efecte / mister + suspans ) . Toate sunt la superlativ , din acest motiv ma bucur ca in cele din urma am ajuns sa vad acest film pe care IL RECOMAND CU CALDURA !

2 0

mr.kennedy2

08.09.2018