Ned Kelly

Acțiune, Aventuri, Dramă, Istoric (Australia, France, United Kingdom, United States of America)

Gregor Jordan

Woss Group Film Productions, StudioCanal, Endymion Films, WTA, Working Title Films, Australian Film Commission, Australian Film Finance Corporation

22 Martie 2003

15 Mai 2021

<p align="justify"> Pelicula are la baza romanul "Our Sunshine" al scriitorului Robert Drewe si constituie biografia lui Ned Kelly, considerat de catre politie un bandit si fiind unul dintre cei mai cautati oameni din tara in cea de-a doua jumatate a secolului XIX, pe capul sau punandu-se chiar o recompensa de 8.000 de lire, dar pe care populatia imigranta saraca din Australia l-a considerat un erou si l-a transformat intr-o legenda. </p><p align="justify"> Acuzat pe nedrept de furtul unui cal, Ned Kelly este incarcerat timp de trei ani si face cunostinta pentru prima data cu metodele brutale ale politiei locale din orasul Victoria. Intors acasa in sanul familiei sale catolice irlandeze, tanarul Ned se implica intr-un conflict cu ofiterul de politie Fitzpatrick, care o curta intens si fara succes pe sora lui Kate, iar acest eveniment declanseaza furia si dorinta de razbunare a politistului impotriva intregii lor familii. Mintindu-i pe colegii sai ca a fost agresat si impuscat de catre Ned Kelly in timpul unei incaierari, ofiterul Fitzpatrick reuseste sa obtina arestarea si condamnarea mamei acestuia, in vreme ce Ned, fratele lui Dan si prietenii lor Joe Byrne si Steve Hart fug in salbaticie si devin proscrisi. Haituiti ani de-a randul de catre politie, cei 4 tineri haiduci ucid fara voia lor 3 politisti in timpul unui schimb de focuri in padure si sfarsesc prin a fi inconjurati de adversarii lor intr-un bar din localitatea Glenrowan, Joe fiind rapus de gloantele urmarotorilor lor, Dan si Steve sinucigandu-se, iar Ned fiind capturat, judecat si condamnat la moarte prin spanzurare. </p><p align="justify"> </p>

scarabeu

08.09.2018

plictisiiiiiiiiitor

1 6

atena_bic

08.09.2018

Poate pt uniii a fost plictisitorr, parerea mea e ca filmul arata doar realitatea acelor vremuri si locuri( putin extetizata desigur doar e film) Un film care te aduce cu picioarele pe pamant si te face sa te revolti impotriva tuturor nedreptatilor din lume.

4 1

Deea.bloom

08.09.2018

tin sa va dau dreptate, chiar este un film plictisitor, in ciuda povestii pe care o prezinta. din nefericire, filmul nu a reusit ca sa imi capteze atentia. intreg filmul se bazeaza pe viata lui Ned Kelly, un "revolutionar" al acelor timpuri. nota 7 pentru distributie, si pentru ca mi`a amintit de Heath Ledger.

1 3