Need for Speed

Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (Philippines, United States of America, United Kingdom, France)

Scott Waugh

Revolution Sun Studios, Reliance Entertainment, Bandito Brothers, Touchstone Pictures, Electronic Arts, DreamWorks

13 Martie 2014

14 Martie 2014

<p>Tobey Marshall, un pasionat al curselor de maşini de stradă face echipă cu Dino, un afacerist bogat şi arogant. Tobey e însă păcălit de Dino şi ajunge în închisoare. După executarea pedepsei se înscrie într-o cursă New York – Los Angeles pentru a se răzbuna pe Dino. Însă Dino află de plan şi pune o recompensă foarte mare pe capul său, forţându-l să dea startul unei contraofensive formate dintr-o serie de curse ilegale de maşini desfăşurate de-a lungul întregii ţări cu toate tipurile de vehicule ultra-modificate. Amestecat în cursele subterane cu maşini tunate, va fi şi o gazdă solitară şi excentrică care îi invită pe cei mai titraţi şoferi din întreaga lume.</p>

AAvramescu81

08.09.2018

E mult mai bun decat Fast&furious. Cine vrea sa avda curse de masini ilegale sigur il va adora. Cei care sunt innebuniti dupa joc, din nou vor adora cest film. Am fost azi la avanpremiera. :)

7 9

fenomenoromanesc

08.09.2018

Mie mi-a placut.Nu sunt un fan inrait al jocului si nici nu l-am asteptat cu sufletul la gura insa pot spune ca e bine facut.Are personaje cu lipici,replici si faze amuzante,adrenalina din plin,si un Lamborghini aratos care iti da palpitatii cu fiecare acceleratie.Regia este bunicica si actorii isi fac bine treaba,in special Aaron Paul,pe care il vad pentru prima data,si Dominic Cooper,suficient de stresant si antipatic in rolul de bad boy.Minusurile au venit de la coloana sonora,de la care asteptam ceva mai mult pentru un film de genul asta,3D-ul care nu si face simtita prezenta decat in vreo 2-3 faze,si de la scenariu.Nu mi-a placut la fel de tare ca Fast and Furious si nici nu m-a lasat cu acelasi feeling,insa in mod clar nu este ceva de evitat.De urmarit in special de fanii infocati al jocului,insa nu neaparat la cinema.Nu pierdeti nimic daca il urmariti acasa.Enjoy It !

10 4

Simina2

08.09.2018