Comedie (United States of America)

Nicholas Stoller

Andrew J. Cohen, Brendan O'Brien

Good Universe, Universal Pictures, Point Grey Pictures

8 Mai 2014

16 Mai 2014

<p><span style="line-height: 18px; text-align: justify; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222">Viaţa unui tip cât se poate de normal, care nu doreşte decât să aibă parte de linişte în propriul cămin, este dată peste cap atunci când, în casa de vizavi se mută sediul unei frăţii ai cărei membri sunt scăpaţi de sub control şi nu se dau înapoi de la nicio distracţie şi farsă. Comportamentul mitocănesc şi extravagant al unuia dintre liderii frăţiei, care se crede un mascul alfa căruia i se permite orice, îi va cauza probleme vecinului paşnic, care nu ştie cum să ia atitudine pentru a-şi proteja intimitatea.</span></p>

polooradea

08.09.2018

o prostie de film, nici n-am zambit pe parcurs, e plin de penibilitati.

5 0

Deea.bloom

08.09.2018

am stiut de la bun inceput ce fel de film este, insa am cedat insistentelor unor prieteni si am urmarit impreuna filmul. au fost foarte dezamagiti, iar eu am fost foarte plictista la finele filmului. scene expirate, umorul s-a bazat pe prostie si pot continua. ce nu inteleg este nota foarte mare pe care o are pe IMDB.... primeste un 5 pentru ca ma uimeste prestatia lui Zac Efron.

2 1

08.09.2018

Una dintre cele mai anticipate comedii ale verii in sfarsit a primit si din partea mea o entuziasmanta vizionare.Probabil ar fi fost o idee grozava sa vad acest film mult mai devreme alaturi de prieteni dragi intr-o sala racoroasa de cinema.Totusi sunt foarte multumit de faptul ca am reusit sa vad acest film alaturi de un prieten drag acum la sfarsit de vara. Filmul mi s-a parut o comedie foarte buna care cu foarte mare usurinta te face sa iti pierzi controlul.Multe momente super amuzante care cu siguranta starnesc un zambet larg pe fata oricui.Povestea filmului mi s-a parut destul de ok si chiar originala din unele puncte de vedere.Mi-a placut foarte mult modul in care aceasta povestea a evoluat si de-asemenea mi-au placut si personajele. Distributia filmului este una foarte inspirata si cuprinde cateva nume foarte interesante.Dave Franco m-a surprins cel mai mult si personal il simpatizez foarte mult pe acesta.O surpriza placuta a fost si Zac Efron dar si simpatica Rose Byrne.Despre Seth Rogen nu am multe de spus si sincer nici nu il agreez atat de mult pe acesta. Regia filmului ii apartine lui Nicholas Stoller un regizor care a mai regizat cateva comedii excelente.Si de aceasta data Stoller ne aduce o comedie teribila care nu are cum sa nu te amuze. Neighbors este un film care cred ca este potrivit doar pentru o anumita varsta.Probabil persoanele mai invarsta ar fi putin dezgustate de unele momente ale filmului.O comedie buna care in ciuda unor momente moarte reuseste sa fie pe placul meu.Nici nu am realizat cat de repede a trecut timpul urmarind acest film.Pur si simplu buna voie alaturi de un prieten drag si un film bun.

4 1