New Nightmare

Horror, Thriller, Mister, Fantasy (United States of America)

Wes Craven

New Line Cinema

13 Octombrie 1994

16 Octombrie 2021

<p align="left">  La 10 ani de la debutul productiei cinematografice Nightmare on Elm Street, productie cunoscuta ca fiind una dintre cele mai de succes ale genului horror, regizorul acesteia are din nou cosmaruri. El hotareste sa foloseasca aceste cosmaruri pentru a scrie un nou scenariu de succes pentru un al saptelea film din celebra serie. El doreste, de asemenea, sa o atraga in noul sau proiect pe actrita care a interpretat rolul lui Nancy in precedentele productii. Aceasta, avind o casatorie fericita si un copil, refuza orice implicare in productii de groaza. Cu trecerea timpului insa, ea incepe sa primeasca telefoane ciudate pe care le banuieste ca venind de la personajul Freddy. Cum fiul ei, Dylan, are un comportament tot mai ciudat iar sotul ei este ucis, ea incepe sa realizeze ca Freddy Krueger este real si ca incearca sa ajunga la ea si la Dylan. Desi este speriata ea  va face orice pentru a-si proteja fiul.</p>

carcel_claudiu

08.09.2018

super filmul .imi place f mult ca se intoarce personajul Nancy,o iubesc nota 10!!!!!!!!!Cel mai tare e WES CRAVEn

2 0

diana_Nebunatik

08.09.2018

Un horror adevarat .Povestea este infricosatoare ,pe la sfarsit filmul devine putin scarbos.Dar ce mai conteaza 'Nancy' reuseste sa il invinga pe "Freddy Krueger" si is salveaza fiul si cariera,filmul merita nota 9.

2 1

Deea.bloom

08.09.2018

wow...chiar merita vazut. este mult mai bun decat celelate. acum chiar aduce a film de groaza ( pe mine m`a speriat de cateva ori). filmul prezinta efecte speciale mult mai bune (probabil si din cauza perioadei in care a fost facut; cel mai recent). deasemena filmul ne prezinta o Nancy/Heather cu mult mai mult talent actoricesc. mi`a placut si de pustiulica, chiar are talent in ciuda varstei. filmul chiar m`a impresionat. nota mea 9

1 0