Night Train

Thriller, Acțiune, Crimă (Germany, Romania, United States of America)

Brian King, Sam Mendes

Instinctive Film, A-Mark Entertainment, FilmTiger

15 Aprilie 2009

20 Septembrie 2021

<p align="left">   In ajunul Craciunului, intr-un tren de noapte urca un barbat misterios ducand cu sine o cutie. La scurta vreme pasagerul este gasit mort in compartiment de catre controlorul de bilete Miles, studenta la medicina Chloe si agentul de vanzari Pete, care cerceteaza din curiozitate continutul cutiei descoperite asupra cadavrului, fara sa stie ca este vorba despre o Cutie a Pandorei ce poseda capacitatea de a-i face pe toti cei care o deschid sa vada obiecte de valoare pe care si le doresc cu ardoare. In vreme ce Chloe si Pete sunt lipsiti de principii morale si vor sa isi insuseasca cutia din lacomie, Miles are acasa o sotie bolnava si o gramada de facturi neachitate, avand nevoie urgenta de bani. Dupa ce decid sa transeze cadavrul si sa il arunce intr-un rau, intre cei trei complici se isca conflicte violente, fiecare cazand prada lipsei de incredere si unor accese de paranoia.</p>

SNAKE666

08.09.2018

Am fost placut impresionat sa-l vad pe Danny Glover inca in forma la cei 62 de ani ai sai. Filmul te captiveaza cu povestea sa fiind o combinatie intre mister, fantastic actiune, crime. Este un film de duminica seara, numai bun sa te ajute sa incepi o saptamana de munca cat mai relaxat. Despre LeeLee Sobieski pot sa spun ca se potriveste foarte bine in rolul psihopatei care nu se mai opreste din omoratul barbatilor, cu toate ca este intr-un anumit fel atragatoare.

6 1

criss_roby

08.09.2018