Aventuri, Comedie, Fantasy, Familie (United Kingdom, United States of America)

Shawn Levy, Oliver Stone

Oliver Stone, Stanley Weiser

Moving Picture Company, 21 Laps Entertainment, 1492 Pictures, TSG Entertainment, 20th Century Fox

17 Decembrie 2014

26 Decembrie 2014

Cea mai sălbatică şi plină de aventuri Noapte la Muzeu din câte au fost, cu Larry <span style="line-height: 15.6000003814697px">Daley călătorind în jurul pământului, unind personajele favorite cu altele noi şi îmbarcându-se  </span><span style="line-height: 15.6000003814697px">într-o căutare epică pentru a salva magia înainte de a dispărea pentru totdeauna.</span>

mindhunters

08.09.2018

Dacă prima parte nu mă dăduse pe spate, ei bine partea a doua m-a făcut să râd cu lacrimi, probabil pentru că au fost mai multe glume și mult mai multe personaje geniale. Când îi ai pe Al Capone, Napoleon și Ivan cel Groaznic ca personaje negative, ce să-ți dorești mai mult?! te așteaptă o porție consistentă de râs, asta-i sigur. Filmul acesta, deși n-a avut personaje negative atât de savuroase și puse pe cuceriri extraordinare și n-a avut-o nici pe superba, adorabila Amelia Earhart, a compensat printr-o poveste mai profundă, cu un mesaj mai puternic, despre familie și datorie. Oricum, Rebel Wilson, cea care joacă rolul lui Tilly (paznica de la muzeul din Londra) o face uitată pe Amelia, oferind o sumedenie de momente amuzante și replici geniale. Cred că ea e personajul secundar care iese cel mai tare în evidență, sala se prăpădea de râs când începea ea să vorbească, pentru că mereu scotea un porumbel sau doi. Această serie este una dintre cele mai bune, nu m-ar mira ca Shawn Levy (regizorul ei) să creeze un spin-off având în centru muzeul din Londra și exponatele sale. Și, bineînțeles, pe incredibil de amuzanta Tilly. Trebuie să mai menționez că machiajul este super bine realizat, Larry și Laa sunt exemplele cele mai grăitoare, veți vedea cu ochii voștri. Night at the Museum: Secret of the Tomb a fost adus în România de Odeon Film, iar sfatul meu este să mergeți să-l vedeți la cinema, veți râde cu lacrimi!

3 3

08.09.2018

Al treilea titlu din seria Night at the Museum este un film perfect pentru toata familia, exact cum sunt si celelalte parti deja realizate. Secret of the Tomb mi s-a parut o realizare cinamtografica care isi indeplineste obiectivele cu multa usurinta. Cum era de asteptat si aceasta noua continuare este plina de momente amuzante, personaje noi foarte simpatice iar filmul este extrem de relaxant. Poate ca povestea nu este cea mai inspirata insa cred ca putem cu trece vederea acest lucru. Un sentiment aparte am trait de fiecare data cand in scena isi facea aparitia Robin Williams. Un omagiu adus acestui mare actor care ne-a parasit mult prea devreme. Mi-a placut de acesta si de personajul acestuia pe tot parcursul celor trei filme. De asemenea si Mickey Rooney si-a facut pentru ultima data aparitia pe mariile ecrane odata cu reluarea rolului interpretat pentru prima data acum 8 ani. La impresionanta varsta de 93 de ani, actorul a trecut in nefiinta insa cea ce acesta a lasat in urma il va mentine nemuritor pentru totdeauna. Ben Stiller revine in rolul lui Larry Delay dupa o perioada destul de indelungata. Acesta se intoarce iar alaturi de el in aceasta noua aventura se imbarca din nou deja obisnuitii Owen Wilson, Steve Coogan, Rami Malek, Ricky Gervais dar si multi altii. Noile nume care isi fac aparitia sunt destul de interesante. Cateva scurte aparitii ale lui Ben Kingsley, foarte energicul Dan Stevens ofera un personaj care se integreaza perfect in noua poveste iar Rebel Wilson este plina de replici si momente foarte amuzante. Foarte surprins am ramas datorita faptului ca la un moment dat filmul iti ofera o surpriza foarte placuta si deloc asteptata. Totusi va las sa descoperiti singuri aceasta surpriza. Night at the Museum : Secret of the Tomb mi s-a parut un film decent care in cele aproape 100 de minute reuseste sa ramana placut pe tot parcursul acestora. Amuzant si relaxant, acestea sunt principalele atribute cu care acest film incanta. Nu stiu daca este mai bun sau mai slab decat precedentele doua filme. Am revazut de curand prima parte, aceasta fiind redifuzata cu ceva timp in urma. Din pacate, cat despre Battle of the Smithsonian nu pot spune foarte multe in acest moment pentru ca nu imi mai aduc aminte bine actiunea filmului. Oricum intreaga trilogie este una excelenta si fiecare titlu merita din plin o vizionare. Nota 7 este bine meritata de catre aceasta noua aventura. Am observat ca am notat celelalte doua filme cu nota 8 iar acest lucru se datoreaza doar datorita faptului ca am trait filmele dintr-o alta perspectiva. Repet, nu stiu daca exista marii diferente intre cele 3 filme. Astfel daca ai apreciat celelalte doua parti, cu siguranta vei aprecia si noua continuare.

2 2

andystarx

08.09.2018