Nightcrawler

Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Dan Gilroy, Michael Schaack, Veit Vollmer

Sierra / Affinity, Bold Films

23 Octombrie 2014

5 Decembrie 2014

În fiecare noapte, în timp ce orașul doarme, echipe frenetice înarmate cu mașini rapide, camere video scumpe și radare de poliție pornesc la vânătoare prin Los Angeles în căutarea unui subiect senzațional. Acești jurnaliști independenți, cunoscuți și sub numele de „prădători de noapte”, vânează accidente de mașină, incendii, crime și orice alt fel de incident pe care îl filmează în speranța ca apoi să-l vândă televiziunilor locale pentru jurnalele de știri. Alergând de la un incident unde e prezentă poliția la altul, aceștia sunt mânați de un calcul simplu care convertește infracțiunile și victimele în dolari și cenți.

Deniro

08.09.2018

Tocmai am venit de la "Nightcrawler" si încă ma gândesc ce sa scriu despre el.Este un film pe care nu il așteptam cu mult entuziasm si mult interesat, dar am spus sa ii dau o sansa, deoarece criticii au ridicat in sclăvi acest film.Pur si simplu era un film de la care nu așteptam nimic, vroiam doar sa vad de ce toata lumea il considera unul dintre cele mai bune filme ale anului. Încă de la primul cadru am înțeles de ce.Este un film cu adevarat bun, cred ca a devenit cel mai bun film din 2014 pentru mine.Dan Gilroy a scris si a regizat acest film, fiind primul sau film la cârma regizoriala, dar acest lucru nu se vede in acest film.Acesta parca ar avea experiența in tainele regiei de foarte mult timp, a regizat si a scris perfect acest film, este un candidat dupa părerea mea la Oscar, la fel si Jake Gyllenhaal, care cu siguranță face rolul carierei.Daca nu va primii nominalizarea la Oscar, cei de la Academie au chiar o problema extrem de serioasa, pentru ca Jake Gyllenhaal a jucat fara greșeală, s-a autodepasit, a slăbit 9 kg pentru acest film, a fost dedicat pentru acest proiect, iar "Nightcrawler" a ieșit perfect.Rene Russo, Bill Paxton si Riz Ahmed joaca si ei foarte bine, nu ma așteptam deloc la asemenea interpretări din partea lor. Dar cum am spus, Gyllenhaal face întreb filmul, joaca rolul unui sociopat ce ar face orice pentru a câștiga faima, ce intra in lumea jurnalistului murdar din L.A., un om care nu se dă inlaturi de la nimic. "Nightcrawler" este un film genial, foarte intunecat, misterios, ce beneficiază de o interpretare fenomenala din partea lui Gyllenhaal, dar si din partea celorlalti actori, este un film si regizat excelent, este un film pe care il voi revedea cat de curând, pentru ca este perfect.10

6 1

PrincessBELLA

08.09.2018