Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Isaac Florentine

Boaz Davidson, Michael Hurst

Nu Image, Millennium Films

22 Octombrie 2009

21 Septembrie 2021

<p align="left">Ninja spune povestea unui barbat din vest care a venit in Japonia sa studieze Ninjutsu. Dupa ani de antrenament si aprofundare a celor invatate in aceasta arta, senseiul sau il roaga pe acesta sa se intoarca inapoi la New York unde il insarcineaza cu una dintre cele mai importante misiuni. Lui Casey ii revine sarcina de a proteja legendarul artifact Yoroi Bitsu. Acest artifact este de fapt o armura foarte pretioasa care contine armele ultimului Koga Ninja. Iar Casey trebuie sa faca tot ce ii sta in putere pentru a se asigura ca acest artifact sa nu cada in mainile mafiotilor.</p>

dyon

08.09.2018

UN FILM PLIN DE ACTIUNE TE TINE IN SUSPANS PE TOT PARCURSUL LUI SI SCOTT ADKINS ARE O PRESTATIE, NEMAIPOMENITA IN ACEST FILM PE SCURT MI S-A PARUT TARE DE TOT,IL RECOMAND. NOTA MEA 10

1 3

paulgrojdi

08.09.2018

Am mai spus ca am devenit un fan filme asiatice. Si acesta se incadreaza in acest stil . Povestea este una destul de subtire dar scenele de lupta sunt bine realizate si efectele duc spre realitate.Un film de actiune si cam atat . 7

1 2

Amareto

08.09.2018

...mda ....revin tocmai cu un comentariu oarecum critic la adresa acestei productii cinematografice care se incadreaza perfect in categoria filmelor de clasa B datorita subiectului foarte slabut ...o poveste deja clasica despre omul rau care e batut in final ...actorii se lupta asa doar de amorul artei pt ca nu surprind prin nimic nou ...nu are efecte speciale si nu se remarca prin dramatism ...nu reuseste sa contureze o intriga cat de cat interesant intrucat cautarea acelei sabii devine ridicola ...mai ales la final cand desi era asa de pretioasa actorul principal o arunca de nu se vede ...amuzant pt ca sa treaca timpul in lipsa de idei intr-o seara ploioasa nota 3

0 0