Nirgendwo in Afrika

Dramă (Germany)

Caroline Link, Jonathan Demme

Media Cooperation One, MTM Cineteve, Bavaria Film, Constantin Film Produktion

11 Decembrie 2001

4 Decembrie 2020

In anul 1937, avocatul Walter Redlich se muta din Germania in Kenya pentru a administra o ferma, constient fiind de amploarea pe care o ia miscarea nazista in tara lui natala si de posibilele consecinte asupra evreilor. Dupa un an barbatul le aduce la Nairobi pe rasfatata lui sotie Jettel si pe fiica sa Regina, prima neputandu-se obisnui cu statutul de femeie saraca si expatriata, iar cea de-a doua imprietenindu-se repede cu copiii localnicilor si cu bucatarul african Owuor, interesandu-se de cultura keniana si invatand limba tarii adoptive. Dupa izbucnirea Razboiului Mondial, Walter Redlich ajunge intr-o tabara de concentrare britanica din Kenya, Jettel fiind fortata sa se culce cu un soldat englez pentru a obtine eliberarea si mutarea sotului la o alta ferma. Furios pe nazisti si pe Hitler, Walter Redlich se inroleaza in armata britanica si lupta impotriva germanilor, timp in care Jettel se apropie sufleteste de amicul lor evreu Walter Susskind, iar Regina frecventeaza cursurile unei prestigioase scoli englezesti. In anul 1946, Walter obtine un post de judecator la Frankfurt si, desi Jettel si Regina s-au integrat perfect in cultura africana si au inceput sa iubeasca Kenya, il insotesc pe barbatul din viata lor spre casa. Intre timp insa familia Redlich s-a imbogatit cu un nou membru: un baietel conceput in Africa.

KATAKLYSM

08.09.2018

film de dragoste, cel mai bun film strain Oscar 2001!

2 2

Gabriel.Dascalu

08.09.2018

Nirgendwo in Afrika este un alt film exceptional cu si despre perioada de persecutie a evreilor. Mi-a adus aminte de Out of Africa. Este un film frumos, cu elemente emotionante, o regie excelenta si joc actoricesc pe masura. Merita pe deplin premiul Oscar castigat, fiind, din punctul meu de vedere, cel mai bun film german (din ceea ce am vazut pana acum)! Nota mea este 9, merita vazut!

0 0