No Escape

Acțiune, Dramă, SF, Thriller (United States of America)

Martin Campbell

Platinum Pictures, Pacific Western, Allied Filmmakers, Columbia Pictures

29 Aprilie 1994

23 Octombrie 2021

No Escape este un film de actiune/sci-fi, aparut in anul 1994. De regia acestui film s-a ocupat Martin Campbell, iar de scenariul acestui film s-au ocupat Michael Gaylin si Joel Gross, acest scenariu fiind o adaptare dupa romanul scris de catre Richard Herley, The Penal Colony, aparut in anul 1987. Robbins este trimis in inchisoare pentru asasinarea generalului sau, o inchisoare din care poti iesi doar atunci cand mori. Din moment ce nimeni nu poate sa evadeze din inchisoare, nimeni nu stie cum este acea inchisoare. Directorul inchisorii a realizat acest lucru si si-a cumparat o insula, pe post de teren de joaca, numit Absolom, un loc in care cei mai rai prizonieri sunt lasati liberi pentru a realiza o societate barbarica izolata, unde cei mai puternici barbati fac regulile, cu alte cuvinte, un loc pe care il putem numi Iadul pe Pamant. Acesta este locul unde Robbins este adus, dupa ce aproape l-a omorat pe directorul inchisorii. Daca va supravietui sau nu veti afla doar urmarind acest film.

iulian30

08.09.2018

mi-a placut filmul asta mult,in genul Waterworld a lui Costner,dar parca ceva m-a atras mai mult,poate actiunea si suspansul. Pe scurt,un capitan care a facut o greseala intr-o misiune armata,si a fost inchis pe viata intr-o inchisoare de maxima siguranta,dar fiind rebel acolo,este trimis pe o insula unde nu ar fi evadat nimeni,insula fiind pazita,plus era populata pe langa prizonieri care pastreaza constiinta si incearca sa construiasca o comunitate,evident si cei rai,care prefera sa omoare pentru supravietuire. Astfel apare un fel de lupta intre cele 2 tabere pe insula,dar scopul final este evadarea de pe insula alaturi de alti prizonieri din tabara buna. Un film care il revad ori de cate ori am chef de o actiune pe cinste.Eu il recomand tuturor celor care plac actiunea.

0 0