No Strings Attached

Comedie, Romantic (United States of America)

Ivan Reitman

Katalyst Films, The Montecito Picture Company, Handsomecharlie Films

21 Ianuarie 2011

11 Februarie 2011

<div align="justify">  Doctorita rezidenta Emma Franklin are o atitudine cinica cu privire la dragoste intrucat a observat de-a lungul timpului casnicia tumultuoasa si plina de probleme a parintilor ei, iar dupa moartea tatalui a intretinut o relatie distanta cu mama. Adam Kurtzman este asistent de productie la un sitcom de proasta calitate si aspira sa devina comediant, fiind la fel de dezamagit ca si Emma de ideea de a se implica afectiv intr-o relatie dupa ce tatal lui, care este un actor celebru, a inceput sa se intalneasca cu femeia cu care fiul a avut o legatura serioasa timp de patru ani. Emma si Adam isi propun sa initieze o relatie bazata exclusiv pe sex si isi fixeaza unul altuia reguli stricte care sa ii impiedice sa investeasca emotii si sentimente in acest aranjament convenabil pentru amandoi. Desi isi impun sa nu converseze la telefon in timpul zilei, sa se intalneasca si cu alti parteneri si sa nu fie gelosi, cei doi tineri sfarsesc prin a se indragosti unul de altul si a- si dori sa aiba o relatie in adevaratul sens al cuvantului, temandu-se insa sa-si marturiseasca reciproc sentimentele pentru a nu ruina prietenia actuala dintre ei.  </div>

tomapetru14

08.09.2018

Este o comedie foarte buna despre iubire si despre alegerile care trebuie sa le faci ca sa stai alaturi de persoana iubita. Ashton Kutcher este facut pentru filmele de comedie. Un film care merita vizionat !!

2 2

cameleonii

08.09.2018

Nu pot spune ca este cea mai reusita comedie romantica pe care am vazut-o , insa avandu-i in distributie pe Natalie Portman si Ashton Kutcher filmul se face placut prin carisma celor doi actori. Vizionare Placuta!

2 1

gabishor_nate

08.09.2018