We're the Millers

Comedie, Crimă (United States of America)

Rawson Thurber

Vincent Newman Entertainment, New Line Cinema, Newman/Tooley Films, Slap Happy Productions (II), BenderSpink, Heyday Films

7 August 2013

30 August 2013

<p class="MsoNormal"><span style="font-family: Tahoma,sans-serif; color: #222222">David e un traficant de droguri care vrea să se retragă din periculoasa ocupaţie, însă nu vrea să renunţe dacă nu e bogat. El plănuieşte să dea lovitura cu un transport imens de marijuana din Mexic în Statele Unite. Pentru a putea trece graniţa cu acel transport el încropeşte o familie perfectă, care să pară cât mai normală şi inocentă. El va fi capul de familie, mama e o stripteuză de la clubul unde David merge des, fiica mai mare e o adolescentă fugită de acasă, iar fiul mai mic e tot adolescent, dar unul naiv şi lipsit de experienţă.</span></p><p class="MsoNormal"> </p>

Mokingbird

08.09.2018

"We're the Millers" este o comedie copioasă.Replici amuzante,încurcături de situaţie,acting bun.Nu au fost faze dezagreabile,ci dimpotrviă simpatice,potrivite contextului.Mi-a plăcut îndeosebi personajul David şi atitudinea lui fară scrupule,însă fiecare a avut o mică parte ce a completat un întreg frumos construit.Merită şi îl recomand cu plăcere.

5 5

soo_bizzare

08.09.2018

Love, "drama", actiune....le regasesti in acest film..O Jennifer Aniston in toata splendoarea ei, un Jason Sudeikis tare amuzant si concluzia este ca acest film este unul grozav, nu stiu cat de originala este povestea dar cu siguranta filmul acesta te va face sa razi , de aceea spun eu ca trebuie vazut.

4 1

08.09.2018

We're The Millers este o comedie dementiala care pur si simplu iti va oferi aproape doua ore de relaxare totala.Filmul este extrem de amuzant iar personajele sunt pur si simplu adorabile.Mi-a placut foarte mult de Jennifer Aniston dar si Emma Roberts m-a surprins placut.Despre Jason Sudeikis am numai cuvinte de lauda,o persoana foarte amuzanta care merita mai multa atentie.Eu il stiu foarte bine din SNL si mereu este o placere sa-l urmaresc pe acest actor foarte amuzant. We're The Millers este un film foarte bun si merita vazut alaturi de prieteni.Eu recomand acest film cu cea mai mare placere,cu siguranta este cea mai amuzanta comedie pe care am vazut-o in ultimile 2-3 luni.

9 4