Non-Stop

Acțiune, Thriller, Mister (France, United Kingdom, United States of America)

Jaume Collet-Serra

TF1, StudioCanal, Silver Pictures, Anton Capital Entertainment (ACE), LOVEFiLM International, Canal+, TF1 Films Production

26 Februarie 2014

28 Februarie 2014

<div>Bill Marks e un fost poliţist aerian care şi-a dat demisia şi s-a retras într-o slujbă banală de birou, departe de agitaţie, dar şi de pericole. Însă evenimentele legate de un anumit zbor îl aruncă pe Bill afară din biroul unde-şi petrece liniştit orele din programul de lucru şi-l pun chiar în mijlocul acţiunii. Cineva îl informează prin SMS-uri că pasageri din avion vor începe să moară la intervale de 20 de minute, iar pentru a le salva viaţile trebuie să transfere 150 de milioane de dolari într-un cont bancar privat. Bineînţeles că Bill Marks nu e omul care să se conformeze cererilor absurde ale unor răufăcători şi să stea cu mâinile-n buzunar aşa că nu trece mult până ce se dezlănţuie haosul în avionul aflat la mii de metri altitudine, în zbor.</div>

Simina2

08.09.2018

Părerea mea este că este cel mai tare film de acțiune din ultimii ani. Am stat cu sufletul la gură toate cele 106 minute! De văzut!

1 2

AAvramescu81

08.09.2018

Pur şi simplu până acum nu l-am mai văzut pe Liam Nesson până la Non-stop să joace rol de tată/ vânător/ poliţist în acelaşi film. Are 61 de ani şi în ultimii 6 ani a jucat numai în filme de acţiune unul şi unul (Taken, The A-Team, Unknown, The grey, Taken 2). A vânat lupi, a fost teorist, a fost vânat, răpit dar ca în acest film nu l-am văzut niciodată. Diferenţa mare este că în acest film, el este un poliţistul aerian Bill Marks. Nu este foarte inteligent sau plin de resurse, dar e perseverent şi cinstit. Lupta corp la corp o stăpâneşte foarte bine, nu este invincibil şi cea mai bună sugesteie a sa fost cum să aşeze o bombă astfel încât bomba să facă daune cât mai puţine şi explozia să nu distrugă în întregime avionul. Nesson e un fost poliţist alcoolic, dat afară din poliţie cu forţa, aruncat într-o depresie severă datorită morţii fiicei lui bolnavă de leucemie. Acţiunea are loc în timpul unui zbor de la New York la Londra. La jumătatea drumului peste ocean, Bill Marks începe să primească ameninţări prin mesaje cum că pasagerii vor muri câte unul la 20 de minute dacă nu vor fi viraţi 150 milioane dolari într-un cont care se dovedeşte a fi pe numele său. Astfel el este luat drept un terorist, doarece toate dovezile duc către el. Filmul este superb şi merită văzut la cinema. Eu am avut o problemă. Mi-am ros piele până la sânge din cauza emoţiilor. E un film care vă va ţine cu sufletul la gură. Dacă v-au plăcut Executive decision sau Passenger 57 acest film sigur vă va da pe spate. Ceea ce mi-a plăcut, este că nu am bănuit cine e adevăratul terorist. Nu degaeaba este pe locul 1 în SUA. Din păcate în România nu reuşit să detroneze Pompeii.

0 6

Mariana.Zanfir

08.09.2018

SUPERB! Merită văzut. Nu pot să cred că nu a depăşit Pompeii. Le-am văzut pe amândouă şi, din punctul meu de vedere, Pompeii e mult sub Non-stop, chiar daca e 3D. Non-stop e captivant de la început până la sfârşit, iar Liam Neeson e nemaipomenit. Nota 10!

1 2