Nora Roberts’ Montana Sky

Dramă, Romantic, Thriller, Film TV (United States of America)

Mike Robe

Stephanie Germain Productions, Mandalay Entertainment, Lifetime

5 Februarie 2007

17 Mai 2021

<p>Filmul ne prezinta povestea celor trei surorii, Mercy, care nu se cunosc intre ele pana la moartea tatalui lor, Jack Mercy. Jack Mercy,un fermier instarit, proprietar al unei ferme de cirezi, cu o avere impresionanta,  lasa mostenire fiicelor lui vitrege, Willa, Tess si Lilly o ferma mare. Provenind din casatorii diferite, suroriile nu se cunosc intre ele, si singura lor dorinta este sa se incheie funerariile pentru asi vedea mai departe de viata lor. Insa multimilionarul Jack Mercy le-a pregatit o surpriza; pentru a intra in posesia averi cele trei surori trebuie sa locuiasca impreuna la ferma timp de un an. Willa, Tess si Lilly, se asteapta sa le fie destul de greu in aceasta reuniune de familie fortata, insa dupa ce se instaleaza la ferma incep sa se petreaca destule lucruri ciudate, culminand cu asasinarea unuia dintre angajati. </p><p>Cineva isi dorea ca ele sa esueze in activitatea lor de a pastra ferma si de a se intelege intre ele. Printre toate clipele neplacute prin care trec ele incep sa se cunoasca si sa se placa, ele isi intalnesc parteneri ideali  si ajung sa se indragosteasca. O frumoasa si memorabila poveste despre avere, iubire, mister si crima. Filmul are la baza romanul scriitoarei Nora Roberts. </p>

cezarica98

08.09.2018

un film bun, dar cartea a fost mai buna, un film despre dragoste, despre trecut, despre mostenirea unei ferme de cirezi, despre regasirea unor surorii, un film in care actori isi interpreteaza perfec roluriile, un film de urmarit.

1 1

roxy0the0best

08.09.2018

un film frumos si impresionant cu o poveste de dragoste si multe intrigi...actorii joaca bine...deci filmul merita un 9

0 0

Red_Tulip

08.09.2018

O poveste despre dragostea dintre surori, despre schimbari, despre acceptari. Un western reusit, cu frumoase povesti de dragoste, cu o desfasurare si un final previzibil, dar care nu ii ia din valoare.

0 0