Film TV, Dramă, Mister, Romantic (Canada)

Mike Robe

Nora Roberts

Stephanie Germain Productions, Mandalay Television, Nora NL Productions

21 Martie 2009

17 Mai 2021

<p>  Filmul are la baza cartea scrisa de Nora Roberts si prezinta intamplarile ce au loc o data cu angajarea noului serif Nate Burns intr-un mic orasel din Alaska. Primul caz la care raspunde noul serif este si cazul care va porni o serie noua de ucideri in acest mic orasel. Nate va descoperi trupul ucis si perfect inghetat al unui alpinist ce se dovedeste a fi plecat din oras acum 15 ani.   Acest alpinist este Pat Galligan tatal lui Meg Galligan de care se indragosteste seriful nostru. In toata nebunia creata de aceasta descoperire va reusi oare noul serif sa rezolve noul caz sau va fi nevoit sa renunte la noua sa slujba precum si la frumoasa Meg?</p>

elena08

08.09.2018

recunosc ca nu am citit cartea, iar acum imi pare rau, deoarece filmul a fost super, exact genul care imi place: politist si romantic. trebuiesa ma apuc de citit cartile Norei inainte sa vad filmele, ca sa aiba mai farmec. Un film frumos

2 3

floryn_69

08.09.2018

eu aseara m-am uitat la film si am ramas foarte placut impresionat. Mi-a placut totul de la actori, replici pana la locatie. filmul a fost foarte interesant. nu stiam ca imi plac genul acesta de filme dar va spun ca merita vizionat filmul.

0 1

Mony_Brit

08.09.2018

am vazut si eu acest film si am ramas impresionata.povestea este foarte interesanta si nu m-am gandit nicio clipa ca eddie cibrian chiar poate interpreta un rol asa bine.. - bine,in razbunarea lui logan a fost incredibil - genul acesta de romantic/politist a fost imbinat foarte bine si chiar te-a tinut in suspans sa aflii cine e criminalul...un film foarte bun,care are o alura de film mai vechi...e incredibil ca un film asa a fost facut in 2009.pe bune. eddie si LeeAnn au jucat bine si chiar se vede chimia dintre ei,avand in vedere ca cei 2 sunt impreuna si in realitate. mi s-a parut foarte foarte bun.merita vazut.

1 1