Dramă, Romantic, Film TV (United States of America)

Ralph Hemecker

Nora Roberts

Mandalay Television, Sony Pictures Home Entertainment, Lifetime

28 Martie 2009

29 Septembrie 2020

In povestea "Midnight Bayou," Nora Roberts imbina romanticul cu elementele de supranatural creeand astfel o poveste unica si incredibila implicand o mare dragoste. Impulsivul avocat Declan Fitzpatrick isi solutioneaza viata cumparand casa Manet Hall unde vrea sa isi deschida un cabinet de avocatura,dar descopera istoria familiei care a locuit acolo cu peste 100 de ani in urma. Legenda spune ca aceasta casa este bantuita, si dupa scurt timp cand Declan se muta in ea incepe sa auda voci. Declan este atras de frumoasa Lena Simone, care este crescuta da bunica sa Odette care are legatura cu legenda.Traind in acea casa Declan incepe sa aiba si viziuni din secolul trecut si detalii cu evenimentelor care au avut loc. Cu ajutorul lui Odette, Declan si Lena realizeaza ca ei sunt inexplicabil legati de Manet Hall si descopera un secret socant care a fost ascuns acolo mai mult de 100 de ani.

Cynthina

08.09.2018

Mi-a placut acest film. O poveste foarte frumoasa de dragoste cu actori buni si frumosi. Vi-l recomand si voua.

3 0

An

08.09.2018

un film din seria "ecranizari Nora Roberts" daca gustati genul. Adica povresti de dragoste invaluite in mister, cu o tenta de thriller si cam atat. Cartile sunt mult mai interesante si mai pline de substanta decat ecranizarile. Nici acest film nu face exceptie, chiar daca, ca de obicei imaginile sunt cu adevarat superbe, actorii buni, regia acceptabila. Un film nu nemaipomenit, dar ok de vazut, mai ales pentru amatorii de povesti romantice.

4 0

cezarica98

08.09.2018