North and South (1985)

3 Noiembrie 1985

4 Iulie 2020

<p align="justify">"Nord si Sud" este un serial de televiziune care spune povestea a doi prieteni, Orry Main si George Hazard care s-au cunoscut la West Point si au luptat impreuna in Razboiul Mexicano - American. George provine dintr-o familie instarita din Pennsylvania, iar Orry vine din Sud, unde familia sa detinea o plantatie si sclavi. </p><p align="justify">Odata ce Razboiul Civil a izbucnit in Statele Unite, prietenia celor doi se afla in cumpana, atunci cand convingerile si principiile oamenilor din sud se lovesc de cele ale oamenilor din nord. Tensiunile intre cele doua zone sunt din ce in ce mai mari, mai ales acum cand cei doi prieteni se reintalnesc dar amandoi in tabere opuse. Lupta lor va fi dusa pentru a-si proteja prietenia.</p><p> </p>

bad1923

22.01.2010

1865. În cele două zone mari din Virginia, ambele armate sunt orientate una către cealaltă într-un război. Orry Main, şeful confederaţiei este pregătit pentru a ataca infanteria Uniunii Sudiste. Comandantul infanteriei este cel mai bun prieten al lui Orry, George Hazard, cu care a făcut studiile de la West Point ...

1 0

07.01.2009

Pe fondul razboiului civil din America doi buni prieteni ajung sa lupte in tabere diferite, povesti de dragoste incantatoare dar si cutremuratoare, conceptii noi / vechi privind abolirea sclaviei, peisaje minunate, interpretari nemuritoare , serialul bazat pe romanul victorian din 1885 cu acelasi titlu al scriitoarei Elizabeth Gaskell s-a bucurat de un real si binemeritat succes.

7 1

cezarica98

12.04.2010

serial excelent, serialul adolescentei mele, distributie excelenta, un serial cu toate elementele unui serial de exceptie, razboiul civil din America, sclavia, invidia, razbunarea, doi buni prieteni ajung sa lupte unul contra altuia, in tabere diferite, pe tot parcursul filmului ne ameteste povesti de dragoste, iubirea pentru familie, si sa nu mai spunem despre decoruri, interpretarea actoriilor merita toate laudele noastre, iar muzica care insoteste tot filmul este superba, merita vazut si revazut, de curand il am in colectie si il pot revedea de cate ori doresc,un serial care merita toate laudele noastre, nota 20 cu felicitari.

2 0