Not Today

Dramă (United States of America, India)

Jon Van Dyke

Jon Van Dyke

12 Aprilie 2013

4 Decembrie 2020

<p>În timpul unei vacanțe în India, un tânăr bogat nu dorește decât distracție alături de ai săi amici. La un moment dat el refuză să ajute un indian și pe fiica lui ce au nevoie urgentă de hrană dar apoi află că fetița a fost vândută și acum vrea să o salveze.</p>

stricted

08.09.2018

În timpul unei vacanțe în India, un tânăr bogat nu dorește decât distracție alături de ai săi amici. La un moment dat el refuză să ajute un indian și pe fiica lui ce au nevoie urgentă de hrană dar apoi află că fetița a fost vândută și acum vrea să o salveze.

0 13

panterutza69

08.09.2018

Cred ca acest film a fost foarte bine regizat. Actiunea a fost destul de buna, mai ales pentru un film crestin. Firul narativ a fost deosebit, trist, dar deosebit. Este incredibil ce se intampla cu aceste fetite din intreaga lume. Acest film aprinde cu siguranta o lumina in locuri extrem de intunecate in care nimanui nu-i place sa priveasca. Traficului de fiinte umane este peste tot, chiar si in America. Unii dintre oamenii cu care am vorbit despre film inainte de a fi lansat, mi-au spus ca nu ar dori sa vizioneze un film despre traficului de fiinte umane. Nu este un subiect care sa le placa, sau despre care sa-si doreasca sa vorbeasca. Ei bine, eu nu cunosc pe nimeni caruia sa-i placa, sau care sa se bucure cand vorbeste despre asta, dar nu putem inchide ochii in fata unei astfel de probleme. Recomand acest film oricui este suficient de matur pentru a-l urmari.

2 0

08.09.2018

un film cutremurator; desi stiam despre sistemul castelor din india nu stiam despre daliti; daca filmul ar fi avut in distributie mari nume de vedete sunt convinsa ca s-ar bucura de mai mult succes; e genul de film care te imbogateste sufleteste, te face constient de darurile pe care ti le-a dat dumnezeu, cat de norocos esti si inveti sa le apreciezi; uiti sa iti mai plangi de mila si chiar iti doresti sa te implici; recomand filmul tuturor, ai ce invata din el ; filmul in primul rand un demers impotriva ipocriziei si de constientizare a faptului ca desi suntem in secolul XXI si ne pretindem civilizati, in fond ne conduc aceleasi instincte atavice dupa castig.

0 0