Now You See Me

Thriller, Crimă (United States of America, France)

Louis Leterrier

Summit Entertainment, K/O Paper Products, SOIXAN7E QUIN5E, See Me Louisiana

29 Mai 2013

14 Iunie 2013

<div>Filmul are în centru un grup de iluzionişti geniali, care se autointitulează The Four Horsemen şi perfectează jafuri ingenioase în timpul numerelor de magie, revărsând câştigurile obţinute în mod ilegal asupra spectatorilor fideli ce participă la spectacolele lor. Urmăriţi de agenţii FBI conduşi de către Dylan, cei patru magicieni se joacă de-a şoarecele şi pisica cu autorităţile federale şi reuşesc să rămână mereu cu un pas înaintea rivalilor, fiind ajutaţi în comiterea jafurilor de dispozitive de ultimă generaţie. </div><br />Atlas este liderul grupului de magicieni hoţi, specialist în prestidigitaţie, Merritt Osbourne e un hipnotizator care poate citi gândurile oamenilor şi care s-a aflat în serviciul Reginei Marii Britanii până când un incident sângeros l-a forţat să fugă în Las Vegas şi să se alăture bandei The Four Horsemen. Din grup mai fac parte Jack, un hoţ de buzunare care mânuieşte ca nimeni altul pachetele de cărţi de joc, și Henley, una dintre cele mai frumoase specialiste în evadări din lume. Singurul care îi poate opri și le poate demasca trucurile este Thaddeus, un fost magician transformat într-un aliat valoros al autorităţilor, care este detestat de colegii de breaslă fiindcă a vândut trucurile profesiei. Dar oare ce fac ei sunt doar niște trucuri, sau magie adevărată?

bembex

08.09.2018

Deci aseara am fost la filmul acesta si inca ma tot gandesc cum au reusit sa scoata un asemenea film...Dupa ce saptamana aceasta am vazut Fast 6,After earth ma gandeam ca inca un film in aceasi saptamana e prea mult...Acuma pot sa zic cu tarie ca dintre cele 3 acesta si-a meritat banii din plin...a fost pur si simplu incredibil...un final la care chiar nu avea nimeni cum sa se astepte,dar interpretarea actorilor este pffff...ma gandeam cand am vazut distributia ca va fi wow dar nu credeam ca in halul acesta...Este de departe cel mai bun film din 2013 cel putin pana acuma...il recomand cu tarie la oricine...EXCELENT!!! nota 100

6 3

Ruxy_Rx

08.09.2018

Am ales sa vad filmul acesta la cinema si pot spune ca nu am regretat deloc, ba char am avut placuta supriza sa-l gasesc unul foarte bun. Stiam din start la ce sa ma astept numai stiindu-i pe talentatii Morgan Freeman si Jesse Eisenberg in distributie dar nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. Ceilalti actori fac o treaba excelenta si filmul in sine este o adevarata placere sa il vezi pe un ecran enorm cu punga de popcorn in brate datorita efectelor uimitoare si jocului de culori. Numai o observatie in defavoarea filmului as avea: povestea, scriptul adica mi s-a parut unul bun,dar la sfarsit exista o intorsatura de situatie menita sa ia spectatorul prin surprindere pe care, eu cel putin nu am gasit-o inspirata ci dimpotriva, cam trasa de par (ma straduiesc din rasputeri sa nu dau spoilere) dar per total, nu pot sa nu fac abstractie de acest mic inconvenient deoarece , repet, filmul este unul bun. Normal ca recomant vizionarea (la cinema sau nu) si voi acorda celebra nota de.. 9. Mi-a placut.

1 1

08.09.2018

Now You See Me este un film impresionant care reuseste sa te tina conectat pe toata durata filmului,iar la iesirea din sala sa fi cuprins de un entuziasm fantastic si sa realizezi ca acest film nu te-a "pacalit". Acest film impresioneaza din punct de vedere vizual,surprinde placut cu o poveste fascinanta,imprevizibila si chiar originala.Ritmul alert si cateva scene de actiune bine coordonate aduc o doza marita de adrenalina si nici nu realizezi cand trece timpul. Un alt atuu al acestui film este distributia.Personal gasesc in acest film 8 actori de referinta care-n acest film au niste prestatii mai mult decat ok.Cel mai mult m-a impresionat Dave Franco insa nu pot sa nu-i remarc pe Morgan Freeman,Michael Caine sau Woody Harrelson. Now You See Me este un film care cu siguranta v-a impresiona foarte multi spectatori.Eu sunt foarte entuziasmat de acest film,de munca depusa de regizor,scenaristi si producatori.

7 3