Nowhere Boy

Dramă (Canada, United Kingdom)

Sam Taylor-Johnson

Lipsync Productions, Ecosse Films, UK Film Council, Aver Media, North West Vision, Film4 Productions

25 Decembrie 2009

19 Martie 2010

Bazat pe autobiografia "Imagine This: Growing Up with My Brother John Lennon" scrisa de care sora vitrega a starului britanic Julia Baird, filmul "Nowhere Boy" urmareste adolescenta cantaretului din Liverpool care a schimbat fata muzicii rock and roll. In anul 1955, atunci cand John Lennon avea varsta de 15 ani, era crescut deja de 10 ani de conservatoarea, traditionalista si respectabila lui matusa Mimi Smith, care era o iubitoare a muzicii clasice. Adolescentul rebel si istet avea sa o reintalneasca insa pe mama lui biologica Julia, fata de care a simtit imediat o conexiune sufleteasca si care l-a introdus in universul lui Elvis Presley, deschizandu-i apetitul pentru stilul rock and roll. Prins la mijloc in rivalitatea celor doua surori, care isi disputau iubirea lui, John Lennon a evadat intr-o lume a artei si a pus bazele unei formatii muzicale impreuna cu cativa prieteni. Dupa numai 2 ani, moartea Juliei intr-un accident de masina a constituit o tragedie personala pe care interpretul nu a reusit niciodata sa o depaseasca. Insa in acel moment, la varsta de 17 ani, genialul John Lennon il intalnise pe Paul McCartney, isi descoperise vocatia si astepta sa infiinteze formatia "The Beatles".

whisper3k

08.09.2018

Un film care merita vazut. Nu pentru ca e vorba despre John Lennon, ci pentru ca e reusit. Actorii joaca foarte bine, scneariul e bine pus la punct, cu mici scapari in ceea ce priveste relatia mama-fiu E un film despre viata, nu e unf ilm despre the beatles, o sa vedeti :) Daca vreit un film care sa le aiba pe toate, merita sa il vedeti. Enjoy

1 2

mdomnita

08.09.2018

Filmul, bazat pe memoriile surorii lui John Lennon, prezintă doar o perioadă scurtă din viaţa lui John Lennon, de la 16-17 până pe la 20 de ani. În această perioadă Lennon a cunoscut-o pe mama lui şi a încetat să mai locuiască împreună cu mătuşa lui Mimi. Tot în această perioadă i-a întâlnit pe Paul McCartney şi George Harrison. FIlmul se preocupă mai mult de problemele lui familiale decât de trupa The Beatles, iar eu, în postura unei persoane care apreciază melodiile formaţiei fără a fi un fan care să citească şi să vrea să cunoască foarte multe detalii, nu am învăţat nimic nou despre modul în care formaţia lor a ajuns să fie aşa cunoscută. De asemenea, filmul prezintă mai mult viaţa mamei Julia decât cea a fiului John Lennon. Johnson joacă foarte bine rolul lui John Lennon, copilul nesigur pe el şi confuz care doreşte totdeauna să ştie mai mult despre trecutul lui. De asemenea, Kristin Scott Thomas joacă bine rolul mătuşii Mimi, o persoană anostă dar foarte iubitoare şi devotată, care uneori îl sufocă pe John cu atâta dragoste. Ceilalţi actori nu impresionează cu nimic, chiar dacă Anne-Marie Duff apare foarte mult pe parcursul filmului în rolul Juliei, mama ciudată şi uşuratică a starului şi Thomas Sangster are un rol destul de important ca al doilea membru important al trupei.

2 4

ruxi_music

08.09.2018

desi nu este vorba despre The Beatles sau ca este vorba despre mama sa, mie mi-a placut filmul la nebunie. Aaron a jucat excelent. ca o paranteza: cred ca o sa devin o fana de-a formatiei datorita coloanei sonore prezentata de-a lungul filmului.

1 1