Nowhere

SF, Dramă, Comedie (United States of America, France)

Gregg Araki

Desperate Pictures, UGC Images

9 Mai 1997

17 Mai 2021

<p>In <strong>Nowhere</strong>, Dark Smith este un tanar de 18 ani, care are parte de o zi normala in Los Angeles. El are nevoie, dar primeste foarte rar, de sprijin emotional de la iubita lui, Mel. Mel mai are o relatie cu o fata, Lucifer. Cel mai bun prieten al lui Dark, Cowboy, are si el problemele lui, deoarece iubitul si colegul lui de trupa, Bart, s-a apucat din nou de droguri si isi petrece cea mai mare parte a timpului cu dealer-ul sau. Printre prietenii lui Dark se mai numara si Dingbat, mare amatoare de zahar, Alyssa, o poeta aspiranta si Egg, care este curtata de o mare vedeta. Fratale lui Egg, Ducky, este interesat de Alyssa, dar fata este impreuna cu un biker numit Elvis. Ziua continua cu un cocktail de relatii sexuale, neintelegeri sentimantale, violenta, rapiri ale extraterestilor si, desigur, cu o petrecere salbatica la casa lui Jujyfruit.</p>

Gabi-28

08.09.2018

Revin, cu o oarecare intarziere si cu partea a 3-a a trilogiei lui Araki. Nici nu ma mir ca nu are nicio postare de pareri. E o nulitate in adevaratul sens al cuvantului. Muuult mai prost decat primul, care si asa era o incercare de tentativa, dar a reusit sa fie si mai prost ca partea a doua. Asta daca poate exista asa ceva... Da! Iata ca exista! Multi merg pana acolo incat proclama acest film ca fiind o capodopera a Trash-ului. Haideti sa fim seriosi! La primul film am inteles. Era un cinema experimental, un documentar distopic, nihilist si anarhist in masura in care acele arhetipuri de boschetari, (tinerii prezentati), erau capabile sa fie strafulgerate de vreo idee, fie ea chiar si distructiva. Dar daca ajungi la al 3-lea gunoi, insemna ca ori n-ai talent ori nu iti iese si... vorba aia, chiar daca stii ca n-ai baut, te duci si te culci. Un 2,00 mai mult pentru James Duval ca si-a pierdut timpul in toate aceste "productii".

0 3