We're No Angels

Comedie, Crimă, Dramă (United States of America)

Neil Jordan, Manuel Mur Oti, Jaime Bayarri

Paramount

15 Decembrie 1989

19 Octombrie 2021

We're No Angels (Nu suntem ingeri) este povestea a doi barbati care sunt "pe calea cea buna". Ei devin credinciosi peste noapte. Numai ca Ned si Jim traiesc de fapt in afara legii. Ei nu sunt preoti asa cum pretind, ci detinuti. Ei au evadat de curand din inchisoare si tot ceea ce isi doresc este sa treaca granita neobservati ca sa poata trai liberi. Pentru asta ei se deghizeaza in preoti. Singurul lor obstacol este o blocada a politiei, pozitionata la granita cu Canada. Pentru asta, ei vor apela la ajutorul lui Molly, o mama singura care ajunge sa schimbe pentru totdeauna viitorul acestor doi "ingerasi".<br />

jul31

08.09.2018

Un film distractiv,bine facut,in care jocul celor doi merita vazut.Demi Moore este foarte convingatoare si foarte atragatoare.Simpatic!

3 4

uberneciulian

08.09.2018

Rolurile ce le interpreteaza Robert De Niro in filmele realizate dinainte de anii 98'-2000 sunt deosebite. Un om care isi oglindeste simplitatea si naturaletea si o impleteste cu trasaturile si caracterul personajelor din film. Superb ''We're no angels'' (''noi nu suntem ingeri''); a se remarca gestica si mimica personajelor... au mers pana acolo incat si fara sunet la film, zambesti usor si apreciezi doi actori care nu au nevoie sa apeleze la cine stie ce filozofie pt a juca natural si a fi apreciati . Robert De Niro (Ned, in film) si Sean Penn (Jim) interpreteaza doua roluri simple, dar ei le fac complicate prin insusi geniul lor innascut. Demi Moore apare razlet in film, insa mai mult dezbracata, la propriu, motiv pt care as spune ca nu o prea defineste acest rol.

2 5

lau72

08.09.2018

Un film deosebit mi-a placut foarte mult filmul asta cu toate ca l-am vazut de mult , acesti doi actori , de fapt super actori , interpreteaza memorabil in filmul asta , prin gesturile lor se vede adevaratul talent al celor doi

3 4