Nunta mută

Comedie, Dramă (Romania, France, Luxembourg)

Horatiu Malaele, Richard Oswald, Richard Oswald

Castel Film

18 Februarie 2009

6 Iunie 2008

<p align="justify"><strong>Nunta Muta</strong> este bazat pe o intamplare adevarata, petrecuta intr-un sat romanesc, in anul <strong>1953,</strong> al carei punct central e o nunta cu urmari tragice. La acest eveniment participa cateva zeci de oameni, cand primarul satului, impreuna cu comandantul regimentului de tancuri, anunta moartea lui <strong>Stalin</strong> si declararea doliului international de sapte zile. Socrul mic nu este de acord cu oprirea nuntii, pentru ca el nu vrea ca toate mancarurile sa i se strice, nu vrea sa se intoarca din drum, si nici sa-si trimita invitatii acasa. Lui ii vine ideea de a "captusi" aceasta nunta si de a o muta in interiorul casei, pe care o "zideste" bine de tot cu scanduri la geamuri, ca sa nu se produca prea mult zgomot. Pe masura ce invitatii beau si se simt bine, ei uita de juramantul de tacere pe care l-au facut, moment in care "nunta muta" devine o "nunta galagioasa", o adevarata petrecere in toata regula. La apogeul petrecerii, turela unui tanc sovietic intra in casa, toti barbatii sunt deportati, iar mireasa isi revede sotul abea peste 13 ani, cand este eliberat, si doreste sa se intoarca acasa sa moara in pace. </p>

tatarul61

08.09.2018

astept sa il vad, horatiu este un bun actor, acum sa vedem si ca regizor ce poate

2 6

co

08.09.2018

Un film tipic romanesc!Un film de exceptie pentru iubitorii de traditii.Un film in care este prezentata o realitate cu care ne confruntam fiecare dintre noi la randul lui.Imi place foarte mult ca in centrul actiunii acestui film se afla o nunta caruia ii spun NUNTA CU PERIPETII.

3 3

claudiurhssv

08.09.2018

... incep asa cu puncte puncte ..ca nu stiu cu ce sa incep. Mai oameni buni suntem in anul 2009 peste o luna, in cinematografe inca ruleaza The Dark Knight, si noi producem asemenea filme ? Dumnezeule. Curiozitatea mea .. defapt e o certitudine: din pacate nu avem regizori, actori, platouri de filmare, lumini .. NU AVEM NIMIC, dar ABSOLUT nimic care sa conduca la un film bun. Scenaristi ... mai eu cred ca romania ar trebui sa importe si din astia. Spunea mai sus ""CO"" traditii .. care traditii ? unde sunt alea ? sub muntii de chinezarii din hipermarketuri ? Realitatea este ca nu exista piata de film in Romania. La noi cinematografele au fost distruse si construite in loc baruri duduind de manele din ce in ce mai gretoase. Si daca nu exista piata nu exista siguranta ca banii investiti in film vor fi recuperati si va iesi si ceva profit. In SUA cinematografele incheie contracte de distributie cu muuuult timp inainte de lansarea filmului. Ca si Moartea Domnului Lazarescu este un film facut c buget redus spre deloc, cu personaje care joaca TEATRU, la noi inca nu se stie a juca in film. Replicile pe care personajele le dau sunt atat de teatrale incat te simti in sala de spectacole de teatru nu la cinema. Urat, ma simt groaznic cand constat ca filmele facute astazi nu se ridica nci macar la jumatatea calitatii filmelor facute de actori ca Toma Caragiu (amintesc de el pentru ca juca comedii). Filmul .. nu e prost nu asta am vrut sa spun sa nu ma intelegeti gresit dar e facut pentru anul 1987 noi suntem in 2009 .... e o diferenta. Sa revenim totusi cu picioarele pe pamant si sa ii acordam un 6 pentru straduinta.

3 14