Thriller (United Kingdom)

Ron Scalpello

Paul Van Carter

Gunslinger, RDT Productions, IM Global

8 August 2012

25 Iulie 2021

<p>Tommy e un tânăr de 20 de ani din Londra care se chinuie să fie acceptat într-un anturaj nu tocmai agreabil. Muncește, are un apartament, o iubita însărcinată în 5 luni, Elise și planuri să se căsătorească cu ea. Însă când aceasta este atacată violent de o gașca de infractori tineri, atac ce duce la pierderea copilului și la despărțirea de Elise, Tommy își face un plan pentru a răzbuna pierderea suferită de Elise și de el.</p>

malonegerald

08.09.2018

... regizorul filmului -Ron Scalpello... nu are foto si descriere ....iar scenaristul la fel . Nu-i de mirare. "Mari oameni ". Ma mir cum cinematografia britanica a permis acordul iesirii pe piatza a unei astfel de porcarii. Nota1 cu indulgentza... pentru modul educativ al filmului . Un sistem anarhic in care nu mai exista lege si fiecare isi face singur dreptate.

0 4

Sabb.

08.09.2018

Desi e un film care are cateva lipsuri destul de evidente in poveste (iar cine se va uita la film, va observa cu siguranta), Offender mi s-a parut, in cele din urma, un film destul de bun. Povestea e simpla: Tommy are o gagica insarcinata care isi da seama ca tanarul caruia ii este ofiter de proba a ucis pe cineva; este atacata, pierde copilul si se desparte de Tommy. De aici incolo, Tommy isi da seama cine ar fi putut s-o atace, face un plan (destul de bun, la prima vedere) de a se razbuna pe cel care i-a facut rau iubitei lui, dar partea proasta e ca nu stie clar cine i-a ranit fosta iubita. Cu nelipsitul aer britanic, nu am putut sa nu fac o legatura cu Misfits si Green Street Hooligans, care au acelasi aer violent si relativ misterios. Am fost impresionata de Joe Cole, caruia i-am asemanat privirea cu cea a lui Ezra Miller in "We need to talk about Kevin"; aceeasi privire clara, patrunzatoare, secretoasa si violenta. De asemenea, pustiul are si mersul lui Tom Hardy. Ca sa termin cu asemanarile, spun ca singura relevanta e ca m-au facut sa il retin pe Joe Cole, care sigur va avea succes pe viitor. In rest, nu stiu daca English Frank ori joaca incredibil de bine, ori e detestabil ca actor. Personajul lui, Jake, e incredibil de exagerat de macho in gesturi, vorbe si mai orice tine de personalitatea lui. Pe la jumatatea filmului aflam ca a fost molestat de tatal lui (vitreg parca), asa ca, psihologic vorbind, ar fi o explicatie. Mi-ar fi placut sa il mai vad si in alte productii, pentru a clarifica aceasta confuzie. In final, eu una recomand filmul. I-am dat 8, neiertand greselile din plot, dar impresionata fiind de Joe Cole.

1 1