Omen IV: The Awakening

Film TV, Fantasy, Horror, Mister (Canada, United States of America)

Jorge Montesi, Dominique Othenin-Girard, Ivan Dykhovichnyy, Ivan Dykhovichnyy

FNM Films, Harvey Bernhard Productions

19 Iulie 1991

26 Octombrie 2021

<p>Povestea filmului o are in centru pe Delia (Asia Vieira), o fata nascuta in conditii ciudate, adoptata de sotii York, respectiv Gene (Michael Woods) si Karen (Faye Grant). La inceput totul parea in regula, dar Jo, dadaca fetitei, incepe sa descopere aspecte ciudate ale personalitatii Deliei, cu ajutorul puterilor sale psihice remarcabile.</p><p>Dadaca ii prezinta lui Karen suspiciunile ei, care incepe si ea sa observe intamplari ciudate din viata fetitei. Dupa ce Jo moare in circumstante ciudate, Karen, speriata si tot mai convinsa de adevarata identitate a fetitei, angajeaza un detectiv privat sa gaseasca adevarul despre parintii naturali ai Deliei si despre calugarita ce le-a inmanat copilul acum multi ani. Iar pe masura ce afla tot mai mult adevarul, Karen devine tot mai suspicioasa...</p>

green.teeth

08.09.2018

Uite... asta inseamna 97 de minute din viata pierdute. Daca n-as fi avut mania de a ma uita la toate urmarile, clar nu o faceam. M-a dezamagit si faptul ca Faye Grant joaca in... chestia asta. Stiu ca nu a primit roluri fabuloase niciodata, dar asta... Ma rog. Pacat ca nu sunt note mai mici de 1.

2 1

julymonik

08.09.2018

Deci, sa inteleg ca asta e tot ca the omen (primul film), dar in varianta feminina? Sau...poate am perceput gresit...

1 0

Deea.bloom

08.09.2018

nu e chiar "the omen" in varianta feminina, dar este pe aproape. s`a incercat o usoara continuare, insa au revenit la aceeasi tema. exceptie au facut cateva mici aspecte. finalul a fost cum nu se poate mai previzibil. probabil ca s`a lasat loc de o a cincea parte. insa, daca s`ar fii intamplat asa, filmul "the omen 5" ar fii fosr un dezastru mult mai mare ca filmul acesta. nota mea 5.

1 0