On Deadly Ground

Acțiune, Thriller (United States of America)

Steven Seagal, Tsui Hark

Warner Bros. Pictures

18 Februarie 1994

13 Mai 2021

On Deadly Ground este un film de actiune aparut in anul 1994. Regizorul acestei pelicule este Steven Seagal, care este si actorul principal. Alti actori care fac parte din distributia acestui film sunt Michael Caine, Joan Chen, R. Lee Ermey sau Billy Bob Thornton. Forrest Taft este un agent care lucreaza pe compania de ulei Aegis din Alaska. Directorul executiv al acestei companii, Michael Jennings, este genul de persoana pe care nu o intereseaza daca uleiul se varsa sau nu in ocean sau pe tarm, atata timp cat produce bani. Acesta face chiar si reclame care il fac sa arate ca il intereseaza mediul inconjurator. Jennings aproape a reusit sa termine de construit noua sa opera de arta, o instalatie numita AEGIS-1. Problema este ca daca acesta nu reuseste sa termine de construit instalatia in 13 zile, drepturile pentru terenul respectiv va fi returnat eschimosilor si Guvernului din Alaska. Atunci cand Jennings afla ca cel mai bun prieten al lui Taft, Hugh Palmer, are o discheta care contine informatii despre ceea ce nu merge corect la AEGIS-1, acesta isi trimite criminalii sa-l ucida pe Palmer. Atunci cand Taft incearca sa se interpuna, Jennings incearca sa-l ucida si pe acesta. Va scapa Taft de criminalii care sunt pe urmele sale?

cryssbest

08.09.2018

Este un film extraordinar, care subliniaza importanta protejarii de catre om a mediului inconjurator. Nimic nu este fortat in acest film, iar finalul ne apare cumva imprevizibil. Este unul din cele mai bune filme in care a jucat Steven Seagal, acest Colos al Hollywoodului (in sens pozitiv). "On deadly ground" ne prezinta unul din aspectele negative generate de uriasa influenta a gruparilor din varf, a Mafiei, mai exact a celor care nu vad decat profit in fata ochilor. Este un super-film de actiune combinata cu suspans -de nota 10, asemeni speech-ului tinut la final de catre Steven Seagal. Ajungi sa te intrebi "Cum ar fi daca aceste grupari mafiote s-ar desfiinta?"

5 5

alexander_007

08.09.2018