On Golden Pond

Dramă (United States of America)

Mark Rydell

Universal Pictures

4 Decembrie 1981

23 Octombrie 2020

<p>Norman Thayer, un profesor pensionat, se retrage la cabana pe timpul verii impreuna cu sotia sa Ethel. Cand Norman isi sarbatoreste cei optzeci de ani, celor doi li se alatura si fiica lor Chelsea, insotita de noul ei prieten Bill Ray si fiul acestuia. Atmosfera devine incordata dat fiind relatia problematica dintre batran si fiica sa care simte ca nu fost iubita si acceptata. Dupa cateva zile Chelsea pleaca in Europa unde se va casatori cu Bill Ray dar ii roaga pe batrani sa-l gazduiasca pe baiatul de 13 ani pe perioada verii. Acesta ramane insa tineretea sa contrasteaza cu spiritul intelept al lui Norman care isi manifesta capriciile de om batran.</p><p>Nu pentru mult timp caci se imprietenesc mergand pe lac sa pescuiasca. Billy Ray jr devine fiul pe care nu l-a avut si ii reda astfel sentimentul tineretii. La intoarcere, Chelsea ramane uimita de evolutia lucrurilor si decide sa ingroape securea razboiului, acceptandu-si tatal asa cum este el. Vara a trecut iar Norman si Ethel arunca o ultima privire lacului auriu inainte de plecare.</p>

cezar33

08.09.2018

Din pacate, Henry Fonda nu a trecut in al noualea deceniu. Destinul a vrut ca in ultimul film s-o aiba in distributie pe fata sa, talentata si nerecunoscatoarea Jane Fonda, cea care nu l-a agreat multi ani.

3 2

mihaelatb

08.09.2018