Acțiune, Comedie, Război (France)

Robert Lamoureux, Harald Reinl

Jean-Marie Poiré, Robert Lamoureux

Gaumont Production

10 Decembrie 1975

29 Octombrie 2020

"Trilogia" despre trupele franceze in razboi,continua cu a doua comedie (din cele trei ale seriei) in care cele trei personaje in ciuda eforturilor depuse,nu reusesc decat sa oboseasca din nou de atata alergatura. Epopeea incepe pe front,cu scena paharului de bere al colonelului francez,simbol al mesajului filmului.Alt moment "incendiar" al colonelului este la farmacie.<br />Deghizati in germani,cei trei isi ajuta compania sa evadeze de sub escorta,dar "ajutati" de... colonelul francez sunt capturati de germani si ei si compania. Totul se reia,de aceasta data deghizati in ofiteri francezi in incercarea de salvare a companiei.Reusesc sa evadeze pe motocicleta si sunt capturati gratie  ..colonelului francez.Urmeaza o alta evadare cu o locomotiva. Pe langa hoinareala celor trei eroi,trebuie remarcata in interiorul grupului relatia sef-subaltern,tranpusa prin intepaturi fine cu fiecare prilej,care ofera multe scene comice de neuitat.

kenya

08.09.2018

O comedie veche dar plina de haz , te va binedispune cu siguranta de la inceput pana la sfarsit . trei prizonieri de razboi francezi , planuiesc in toate chipurile sa evadeze , nimic nou , dar evadarile se repeta , iar la fiecare evadare ei nu reusesc sa fie liberi mai mult de 5 minute . Cate incercari , cate planuri ... o comedie spumoasa plina de peripetii care de care mai haioase . Merita vazut !

0 0

funkyflaviu

08.09.2018

"The Seventh Company Has Been Found" este continuarea la "Now Where Did the Seventh Company Get to?" realizat cu 2 ani inainte, s-a ridicat la nivelul primei parti, fiind o urmare a aventurii celor 3 soldati francezi. Merita vazut!

0 0

PITZU

08.09.2018