Ultimul tarm

On the Beach

SF, Dramă, Romantic (United States of America)

Stanley Kramer, Patrick Tatopoulos

Stanley Kramer Productions

30 Iulie 2021

<p>1964. Razboiul nuclear care s-a desfasurat in emisfera nordica s-a incheiat, iar un submarin nuclear american, The Sawfish, se indreapta spre Pacificul de Sud, unde se pare ca sunt supravietuitori. Dupa ce acosteaza in Melbourne, membrii echipajului sunt ingroziti de faptul ca vanturile radioactive din nord vor veni inspre ei. Australienii spera ca totusi viata sa poata continua in sud si il trimit pe capitanul submarinului, Towers, inapoi in nord pentru a verifica nivelul radiatiilor si a elucida un misterios SOS emis din California. Pe langa misiune, Towers mai are probleme cu propriile sale amintiri din razboi.  </p>

08.09.2018

Fred Astaire intr-un rol total diferit de cel pe care il cunosteam pana acum, face din acest film o creatie cinematografica de neuitat iar premiile obtinute la acea data, cand nu eram atat de SF-rizati masoara adevarata dimensiune a filmului.

1 1

AsterX

08.09.2018

o panarama de film!pacat ca actori atat de celebri au fost distribuiti intr-un asemenea film. e exact ca Fahrenheit 451.cel putin ala avea o poveste fantezista mai reusita!l-am descarcat si facut reauthoring la rugamintea cuiva da e o tampenie de film! ma rog nu-i obligatoriu sa placa tuturor.imi plac sf-urile etc.ca Flash Gordon si altele da nu asta.asa ca nu v-as sfatui sa va inghesuiti sa-l vedeti!

0 1

08.09.2018

un film extraordinar, era cat pe ce sa il ratez pentru ca citisem aici po parere defavorabila despre el si ma gandeam ca nu se merita sa il vad; am decis sa il vad datorita distributiei si notei destul de mari data de imdb si nu imi pare rau deloc, e un film de colectie, pacat ca nu l-au vazut mai multi, e o capodopera; e genul de film ce n u trebuie ratat; mi-a placut enorm felul cum a fost tratat subiectul; despre jocul actoricesc ce sa mai spun , nu am decat calificative la superlativ; recomand filmul tuturor.

0 0