Dramă, Crimă (United States of America, Italy)

Sergio Leone, McG

John D. Brancato, Michael Ferris

The Ladd Company, Embassy International Pictures, Producers Sales Organization (PSO), Rafran Cinematografica, St. Petersburg Clearwater Film Commission

23 Mai 1984

7 Aprilie 2020

O poveste epică, remarcabilă a unui grup de tineri gangsteri evrei din New York, care a supraviețuit prohibiției. Ei se reîntâlnesc dupa 35 de ani și încearcă să se salveze. Filmul poate fi privit și ca o poveste a unui om care este in război cu el insusi. David „Tăieței” Aaronson (de Niro) este un criminal sălbatic și neîndurător, dar iubitor și cald în același timp. Conflictul firii sale îl constituie Deborah, femeia pe care o iubește și care încearcă să îl schimbe. Deși ea este singurul lucru pur și sincer din viața lui, Tăieței nu ezita să o violeze în momentul in care vrea să îl părăsească. De aceea „A fost odată în America” nu este doar un film cu și despre gangsteri. Este și o introspecție analitică în sufletul lui Tăieței. Premii : Nominalizare Globul de Aur -- coloană sonoră - Ennio Morricone Nominalizare Globul de Aur -- cel mai bun film - Arnon Milchan

TeRRoRMJ

08.09.2018

Arata viata de pe strada a unor pustii care vor sa ajunga acolo sus, adica sefii mafiei

1 6

kempes

08.09.2018

Scenariul excelent, De Niro de nota 10,realizare fantastica ,coloana sonora ce-ti face pielea de gaina

12 6

Rudolfo

08.09.2018

O poveste epica, remarcabila a unui grup de tineri gangsteri evrei din New York, care a supravietuit prohibitiei. Ei se reintalnesc dupa 35 ani si incearca sa se salveze. Filmul poate fi privit si ca o poveste a unui om care este in razboi cu el insusi. David "Noodles" Aaronson (de Niro) este un criminal salbatic si neindurator, dar iubitor si cald in acelasi timp. Conflictul firii sale il constituie Deborah, femeia pe care o iubeste si care incearca sa il schimbe. Desi ea este singurul lucru pur si sincer din viata lui, Noodles nu ezita sa o violeze in momentul in care vrea sa il paraseasca. De aceea "Once Upon a Time in America" nu este doar un film cu si despre gangsteri. Este si o introspectie analitica in sufletul lui Noodles.

8 5