One Day

Dramă, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Lone Scherfig

Color Force, Film4 Productions

2 Martie 2011

14 Octombrie 2011

Dupa filmul An Education,film nominalizat la premiile Oscar,Lone Scherfig revine cu o poveste romantica,One Day. Povestea are loc de-a lungul a 20 ani,in Anglia si Franta,intre doua persoane Emma si Dexter,doi tineri cu caracter si personalitati diferite. Emma o tanara de initiativa si Dexter,un tanar bogat,s-au cunoscut pentru prima data in seara absolvirii lor la Universitatea din Edinburgh si petrec impreuna o noapte erotica. De aici incolo fiecare va urma cai diferite in viata,dar o data pe an prin coincidente si circumstante stranii,vor fi ei insusi spectatorii evolutiei lor,o evolutie care dupa 20 de ani ii va pune pe ganduri.Nu cumva sunt meniti sa ramana impreuna pentru totdeauna?

AliceC

08.09.2018

E un film romantic reusit, de suflet as putea spune daca nu ar suna asa de cliseic :) acest film va fi apreciat cu siguranta de amatorii genului drama romantica, mai ales ca distributia este una minunata si povestea te atinge, te ia cu sine intr-o calatorie a do

6 6

annemarie_s

08.09.2018

Un film care dovedeste inca o data ca o carte buna poate ,,provoca'' si sustine un film..... Complex, delicat si dureros in acelasi timp, erotic si dur, pe scurt, cu lumini si umbre - la fel cum sunt si oamenii - . Mie mi-a placut interpretarea celor doi protagonisti, Anne Hathaway si Jim Sturgess, si mi s-a parut ca filmul seamana oarecum cu o piesa de teatru in care joaca doar doi actori ..... Personal, am apreciat minimalismul jocului actoricesc si al dialogului.... Cele mai multe lucruri sunt sugerate si implicite, in curgerea de la prietenie spre dragoste.Criticii profesionisti de film au dezaprobat felul in care Hathaway si-a insusit accentul britanic, ori felul in care au fost croite personajele, insa aceste lucruri, daca te lasi cuprins de povestea spusa de film si de problemele pe care le ridica, se estompeaza.Finalul neasteptat reprezinta o schimbare binevenita de la ultra-uzatul Happy End hollywoodian. Cred ca merita vazut de cei carora le place genul!

3 2

zuzucku

08.09.2018