One Night Stand

Dramă (United States of America)

Mike Figgis, Andrew Davis

New Line Cinema

14 Noiembrie 1997

26 Octombrie 2021

<p align="left">Un producator tv din L.A., afro-american, cu sotie si copii rateaza un avion la plecarea din New York. In holul unui hotel intalneste o doamna plina de mister, blonda, casatorita si ea. Nimic nu prevesteste aventura din titlu, cei doi se comporta ca doi adulti responsabili pana intr-un moment de panica pe care il traiesc impreuna. Apropierea celor doi e inevitabila si pare mai mult de-atat. Dar vietile isi urmeaza cursul si cei doi se reintorc in orasele lor, la familiile si meseriile lor. Ne schimba in vreun fel o aventura de noapte? Pe cei doi protagonisti ai filmului, cu siguranta. Regasiti intamplator la distanta de un an, au de privit realitatea in fata si de luat decizii importante.</p>

riddick

08.09.2018

In aparenta, Max Carlyle (Wesley Snipes) are tot ce-si poate dori un barbat: o casnicie fericita, doi copii sanatosi si o cariera de succes ca director comercial al unui post de televiziune din California. Dar iata ca viata lui se schimba total dupa ce, in timpul unei calatorii de afaceri la New York, el cunoaste o femeie extraordinara. Max are o aventura pasionala si neobisnuita cu Karen (Nastassja Kinski), o femeie extrem de atractiva si seducatoare, dar maritata. Desi amandoi jura sa uite absolut tot ce s-a intamplat in acea noapte, sotul infidel este chinuit de amintiri. Cand ajunge acasa, el incepe sa se indeparteze de toti cei dragi. Sotia lui, Mimi, (Ming-Na) nu poate intelege noua atitudine a lui Max si nici cauza distantei dintre ei. Un an mai tarziu, prietenul cel mai bun al lui Max, Charlie (Robert Downey jr.) este internat in spital cu SIDA in ultimul stadiu. Cand Max si Mimi se duc la New York pentru a fi alaturi de Charlie aflat pe patul de moarte, cei doi se intalnesc cu Karen, acum sotia fratelui lui Charlie, Vernon (Kyle MacLachlan). Desi Max si Karen incearca sa-si ascunda cat mai bine sentimentele puternice care inca ii mai stapanesc, in final, ei se vad nevoiti sa accepte adevarul si sa infrunte consecintele.

2 1

fancinema

08.09.2018

Regizorul "Mike Figgis" e cunoscut pentru cadrele sale lungi si misterioase, dublate de un jazz de trompeta... Facut dupa "Leaving Las Vegas", "One Night Stand" nu se ridica la nivelul primului dar amprenta lui Figgis e clara. Ce mi-a placut la filmul asta este contrastul. Un negru, inalt, puternic intalneste o blonda diafana, fragila si timida. Acasa el are o nevasta focoasa si libertina iar ea, un sot politicos si manierat. Atractia intre cei doi e poate cel mai bun moment al filmului, camera surprinde lung, priviri, gesturi, emotii. Poate nu te-ai astepta la unul ca Wesley Snipes sa-l vezi cum se fastaceste cand o vede pe Nastasia Kinski dar iata, se poate intampla. Robert Downey Jr face un rol foarte bun in cel al prietenului bolnav de SIDA. Scena din spital cu agonia bolnavului e una tipica pentru Figgis si mi-a placut mult. Recomand acest film pentru ca ne prezinta ce minunata e varietatea umana precum si cea a sentimentelor.

3 1

ioanlaslo

08.09.2018

Max Carlyle este un om realizat:are o casnicie superba, o fetita frumoasa, un loc de munca excelent. Si totusi, in momentul in care pleaca la New Yoark , intr-o calatorie de afaceri, decide sa aiba o aventura , indragostindu-se la prima vedere de o femeie misterioasa. Urmarile acestei aventuri de o nopate nu intarzie sa apara, constiinta lui Max fiind cea care il face sa sufere foarte mult, spre disaperarea sotiei sale care nu isi poate explica ce se intampla. Lucrurile se complica si mai tare cand Max o reintalneste pe misterioasa femeie, dupa ceva timp, cei dpoi fiind obligati sa infrunte situatia. Jocul actyorilor este excelent, intrand imn pielea personajelor intr-un mod cu totul deosebit. Wesley Snipes si Nastassja Kinjski arata ceea ce pot cu prisosinta, beneficiind de u nscenariu ceva cam subtirel insa. Marca regizorala a lui MIke Figgis e clara, insa uneori iti da senzatia ca ceva lipseste. Ma gandesc la un 8.

2 1