Aventuri, Dramă (Canada)

Michael McGowan

Michael McGowan

Mulmur Feed

8 Septembrie 2008

11 August 2020

<p align="justify">    Dupa ce este diagnosticat cu cancer in faza terminala si i se comunica faptul ca are sanse de 10% de a supravietui, tanarul profesor de limba engleza Ben Tyler prefera sa cumpere o motocicleta veche si sa porneasca intr-o calatorie de-a lungul Canadei decat sa inceapa un tratament medical de a carui eficacitate nu este convins. Logodnica lui Samantha Pierce considera aceasta excursie nechibzuita si refuza sa il insoteasca, prilej pentru Ben de a analiza cu un ochi critic relatia lor amoroasa si de a constata ca lipseste ceva important in legatura lor de cuplu.</p><p align="justify">   Nemultumit deopotriva de locul de munca care nu ii ofera nici o satisfactie, de relatia cu frumoasa Samantha si de faptul ca a finalizat un manuscris pe care nimeni nu doreste sa i-l publice, Ben Tyler incearca sa isi puna ordine in ganduri si sa gaseasca un sens profund vietii lui pe parcursul acestei calatorii de la Toronto la Tofino. Indreptandu-se spre vest in incercarea de a ajunge la Oceanul Pacific, barbatul strabate spatiile deschise de preerie si zonele greu accesibile din Muntii Stancosi, intalnind pe drum o serie de persoane care ii vor influenta intr-un fel sau in altul existenta si il vor ajuta sa se impace cu ideea gravitatii maladiei cu care se confrunta.  </p>

Incoruptibilul

08.09.2018

Abia 7 voturi!!! Ce va pot spune....? Mai degraba, v-as putea intreba "ce ati schimba in viata dvs, daca ati afla ca mai aveti de trait doar o zi, o saptamana...o luna". Un film pentru toate oameni. Punct.

4 2

Budy

08.09.2018