Acțiune (United States of America)

Sheldon Lettich

Sheldon Lettich, Luis Esteban

Freestone Pictures, Davis Films

27 August 1993

28 Iulie 2021

<p align="left">Only The Strong este povestea lui Louis Stevens, care dupa patru ani petrecuti in slujba Beretelor Verzi se intoarce in orasul sau natal. Insa odata ajuns acolo, constata ca fostul sau licei s-a transformat intr-un spatiu in care guverneaza doar anarhia, din cauza unor bande de traficanti de droguri care au preluat controlul. Pentru a indrepta aceasta situatie, Louis se hotaraste sa aleaga 12 dintre cei mai periculosi adolescenti, pe care sa-i includa intr-un program de deprindere a uneia dintre cele mai violente arte martiale: capoeira.</p><p align="left"> El spera ca antrenamentele sa-i disciplineze pe tineri si sa-i ajute sa-si cunoasca mai bine personalitatea. Planul sau da rezultatul asteptat si pentru o vreme totul merge perfect: cei 12 adolescenti se transforma intr-o trupa bine organizata de combatere a criminalitatii, fiind cu totii experti in artele martiale. Insa capii crimei organizate nu sunt foarte fericiti de aceasta schimbare radicala a situatiei si declara razboi pe viata si pe moarte lui Stevens si discipolilor lui.</p>

cryssbest

08.09.2018

Cine vrea sa vada filme bune, care sa nu para fortate, ci sa reflecte fidel realitatea, trebuie sa urmareasca acest film. Unul din cele mai bune filme cu Mark Dacascos ... Nota mea este 10.

3 1

ada_T

08.09.2018

Un film foarte bun, cu actiune pe deplin si lucruri interesante. Imi place foarte mult, un film foarte reusit cu Mark Dacascos!

1 0

valutza

08.09.2018

Dupa patru ani petrecuti in slujba Beretelor Verzi, Louis Stevens se intoarce in orasul sau natal si cu aceasta ocazie viziteaza liceul pe care l-a frecventat si de care-l leaga amintiri placute. Insa odata ajuns acolo, constata ca institutia s-a transformat intr-un spatiu in care guverneaza doar anarhia, din cauza unor bande de traficanti de droguri care au preluat controlul. Pentru a indrepta aceasta situatie, Louis se hotaraste sa aleaga 12 dintre cei mai periculosi adolescenti, pe care sa-i includa intr-un program de deprindere a uneia dintre cele mai violente arte martiale: capoeira. El spera ca antrenamentele sa-i disciplineze pe tineri si sa-i ajute sa-si cunoasca mai bine personalitatea. Planul sau da rezultatul asteptat si pentru o vreme totul merge perfect: cei 12 adolescenti se transforma intr-o trupa bine organizata de combatere a criminalitatii, fiind cu totii experti in artele martiale. Insa capii crimei organizate nu sunt foarte fericiti de aceasta schimbare radicala a situatiei si declara un razboi pe viata si pe moarte lui Stevens si discipolilor lui. Si nu intamplator, liderul mafiot este, la randul sau, un maestru al stilului capoeira.

1 0