Open Water

Dramă, Thriller, Horror (United States of America)

Chris Kentis

Plunge Pictures LLC

29 Decembrie 2003

17 Februarie 2006

Bazat pe fapte reale, filmul este povestea unui cuplu ce merge in vacanta in Caraibe pentru a face scufundari. Din cauza numararii gresite a oamenilor ce iau parte la aceasta activitate, cuplul este uitat in mijlocul oceanului. Plutesc ore intregi, facand fata deshidratarii, raului de apa sarata, intepaturilor molustelor si celei mai terifiante experiente - rechinii. Chiar daca mai multe barci trec prin aria vizuala a cuplului, nimeni nu ii zareste, si nu sunt dati disparuti decat a doua zi, cand instructorii de scufundari le gasesc echipamentul lasat pe barca, iar managerul hotelului isi da seama ca nu s-au mai intors in camera.

Patronu

08.09.2018

Cel mai reuşit experiment independent de la Blair Witch Project încoace. Personal m-a marcat şi m-a ţinut lipit în scaun de la un capăt la celălalt. Pe cât e de simplu în realizare, pe atât e de tensionat şi epuizant din punct de vedere psihic. Nu trebuie scăpat din vedere faptul că filmul a avut un buget de doar 130.000 $, iar în film nu există cascadori sau efecte speciale, rechinii fiind reali. Merită văzut.

6 6

El_KaPpa

08.09.2018

Pe mine a reusit sa ma tina in priza filmul asta cam 30 minute dupa care usor usor mi-a pierit din interes iar spre final nu mai aveam stare. Nu e rau dar la un moment dar incepe sa plictiseasca. Prefer sa nu il recomand. 5/10

6 5

Evil.Ghost

08.09.2018

Pot pur si simplu sa spun ca a fost un suspans de am ramas intepenita pe marginea patului cand i'am vazut pe cei doi ramanand singuri in larg cu atatia rechini in jurul lor.Jesus ... Cred ca as fi facut la fel ca si Susan,e mai usor sa mori inecat decat mancat de un rechin,simtind durere pana iti dai ultima rasuflare.Un film chiar bun,pacat ca are nota atat de mica !

3 4