Acțiune, Aventuri, Comedie, Familie (United States of America)

Simon Wincer

Jim Kouf, Gene Quintano

Interscope Communications, Walt Disney Pictures

28 Iulie 1995

28 Septembrie 2020

<p>Suntem în Vietnamul de sud undeva prin anul 1968 aproape de o rută clandestină de aprovizionare a armatei Viet Congului urmărită şi supravegheată în secret de armata americană. Căpitanul Samuel Cahill, o legendă cunoscută de toată lumea din zonă aflat aproape de lăsarea la vatră, care încearcă şi chiar reuşeşte să aibă relaţii bune cu populaţia locală, este pus în dificultate de o greşeală a inlocuitorului său căpitanul Doyle si activitatea lor este deconspirată. Ca represalii, colonelul Nord Vietnamez Nguyen ordonă uciderea unui elefant, simbolului sătenilor din Dak Nhe. Acest lucru irită comunitatea locală, mai ales că se apropie o mare sărbătoare în care prezenţa unui elefant este imperios necesară. Căpitanul Cahill promite sătenilor că în câteva zile le va aduce un nou elefant nebănuind că acest lucru nu va fi deloc uşor, cel mai apropiat loc unde se găsesc câţiva fiind la 280 km distanţă.</p>

remyy63

08.09.2018

Filmul este inspirat dintr-o fapta reala,pe care regizorul Simon Wincer a reusit sa o puna in scena foarte bine,profitand din plin si de prezenta in distributie a trei actori foarte talentati,care s-au potrivit perfect cu personajele interpretate.Danny Glover,Ray Liotta si Dennis Leary nu mai au nevoie de nici o prezentare.Filmul in sine este o poveste despre prietenia dintre om si animal,despre ororile razboiului din Vietnam,in timpul caruia au existat si fapte mai umane,accentele comice nelipsind din aceasta productie.Pentru delectare merita vizionat,chiar recomand.

9 2

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un film destul de simplu la prima vedere , in aparenta o poveste de razboi , insa una care are un umor total neasteptat si tot felul de situatii , din cele mai diverse , care duce protagonistii din hilar in penibil ( in sens pozitiv ) . iar daca nu crezi ca vei avea parte si de ceva trairi "intense" te inseli amarnic , pentru ca in unele momente filmul chiar este dramatic , intr-un contrast excelent si surprinzator cu umorul preponderent ... si cred ca distributia nici nu mai are rost sa fie inclusa in problema , deoarece actorii sunt cu adevarat profesionisti , jucand ca nimeni altii ! un film care merita urmarit o data , si cu mare placere .

0 9

Bibi_TM

08.09.2018

In timpul razboiului din Vietnam, cand americanii au cam luat-o pe coaja in bataliile de jungla se iveste o nobila misiune care are darul de a mentine bunele relatii cu populatia bastinasa... sa faca rost de un elefant !

2 0