Dramă (United States of America)

Joseph Sargent

Anne Meredith

Lietuvos Kinostudija, Ardent Productions, Contenders Only, Cypress Point Productions

13 Aprilie 2003

27 Noiembrie 2020

Gisella Perl este fiica unor evrei instariti dar care incalca cutumele religiei sale si devine medic impotriva deciziei parintilor sai. Datorita priceperii sale si sufletului sau mare devine unul din cei mai reputati medici ginecologi ai vremii sale. Cariera sa estebrusc intrerupta de izbucnirea celui de al doilea razboi mondial; Gisella si intreaga sa familie ajunge in lagare de concentrare datorita originii sale evreiesti. In lagar se confrunta cu moartea si situatia disperata a femeilor care sunt victimele vestitului doctor Mengele care facea experimente pe ele; Gisella datorita priceperii sale in domeniul medical devine asistenta acestuia. Pentru a-si salva viata este nevoita sa accepte. Dupa incetarea razboiului aceasta emigreaza in America unde devine un reputat doctor ginecolog. Totusi trecutul o urmareste, ea este nevoita sa faca fata acuzelor unor supravietuitoare din lagar.

BenyBoy95

08.09.2018

M-am uitat pe scurt la el , dar mi-am placut...Nota 10 Este vorba despre Nazisti cand ii ia pe evrei din Sighet si ii duce in Auschwitz , unde o doctorita Gisella Perl le face avort femeilor evreice ... Toate acestea fiind povestite la amabsada

1 2

berby

08.09.2018

Inca un film care il revad cu placere, fiind o drama prin chintesenta povestii far'de sfarsit a Holocaustului, nu'mi ramane nimic altceva de facut decat sa'l apreciez pe Robert Halmi Senior pentru alegerile facute. Despre film ce pot sa zic? Doctorul Perl (Christine Lahti) este chemata si anchetata ca in timpul nazistilor (la Auschwitz) ar fi fost de partea lor si ca ar fi avut avantaje in aceea perioada, ea aduce contra argumente si desi ii vine greu retraieste acele momente de umilinta, durere, lacrimi, disperare si pentru final va las pe voi sa urmariti acest film-documentar. Multe lucruri si inamplari socante si animalice, au ramas pentru urmasi datorita unor supravietuitori ca si cei din GULAG-ul rusesc, si in alte parti din lume unde unii oameni sau crezut mai presus de orice si oricine. Dureros film.

0 1

08.09.2018

un film intr-adevar impresionant; uneori trebuie sa alegi raul cel mai mic intr-un imens ocean de rau; lucruri ce par abominabile in conditii normale in conditiile unui razboi sau in lagare naziste reprezentau de fapt un act de caritate pentru care cei care le efectuau puteau plati cu viata; nu intotdeauna negru e negru si albul e alb, viata insasi e un ocean de gri; Christine Lahti face un rol deosebit, cred ca a trebuit sa lucreze mult sufleteste pentru a interpreta un asemenea personaj, recomand tuturor filmul.

1 0