Out of the Furnace

Thriller, Dramă, Crimă (United States of America)

Scott Cooper

Energy Entertainment, Appian Way, Relativity Media, Scott Free Productions, Red Granite Pictures

6 Decembrie 2013

30 Noiembrie -1

<p>"Out of the Furnace" este al doilea film scris şi regizat de Scott Cooper (dupa "Crazy Heart" premiat cu două Oscar-uri în 2010). Filmul are acţiunea plasată în Indiana, 1968 şi prezintă povestea lui Russell Baze , un fost deţinut, care nu-şi doreşte altceva decât să-şi petreacă restul vieţii cu Lena, femeia iubita. Deşi Russell nu mai vrea să intre în conflict cu legea , planul lui eşuează când află că fratele lui mai mic , Rodney, este ucis cu sânge rece din cauza anturajului şi legăturilor sale cu lumea interlopă. Din dorinţa de  a-şi răzbuna fratele, Russell riscă să fie din nou în spatele gratiilor sub acuzaţia de crimă. </p>

10_nut

08.09.2018

Un film destul de bun si interesant. inceputul cam plictisitor dar pe parcur para isi revine. IL RECOMAND. NOTA MEA 7

1 19

08.09.2018

Acest film m-a impresionant si emotionat teribil.Asteptam cu nerabdare acest film de cateva luni si acum ca am reusit sa-l vad ma simt extraordinar. Stiam ca va fi un film excelent in care dupa o lunga perioada de timp il voi revedea pe Bale intr-un rol fantastic.Cu siguranta au fost multe detalii care evidentiau valoarea acestui film.In primul rand distributia este impresionanta iar faptul ca regia ii apartine lui Scott Cooper este un alt lucru de apreciat. Povestea acestui film mi s-a parut una foarte interesanta si plina de emotie.Ritmul este unul mai lent iar actiunea lipseste in multe momente dar pentru mine aceste lucruri nu au contat deloc.Am fost pur si simplu captivat de povestea celor doi frati si de modul in care decurge actiunea. Christian Bale,Woodey Harrelson si Casey Affleck reusesc niste interpretari puternice pline de emotie.Cei trei dau viata unor personaje interesante si foarte diferite intre ele. Restul distributiei este completat de nume foarte apreciate insa aceste nume nu se remarca in mod special.Totusi ii mentionez cu drag pe Sam Shepard,Forrest Withaker,Willem Dafoe si in special pe superba Zoe Saldana. Out Of The Furnace este un film extraordinar pe care il recomand cu multa incredere.Mi-a placut foarte mult acest film.

3 5

hitman78

08.09.2018

Nu stiu de unde pana unde reiese din descriere ca actiunea are loc in 1968 cand in film se vorbeste de candidatura lui Obama dar in fine.Filmul mi-a placut,poate unora li se va parea lung si plictisitor insa distributia este colosala de mult timp nu am mai vazut atatea nume mari intr-un film.E o drama destul de previzibila cu un tempo lent ce se axeaza mai mult pe trairile personajelor fara actiune furibunda sau rasturnari de situatie.Finalul e asa cum trebuie pe mine unul m-a multumit.Cu mentiunea ca The place beyond the pines si Prisoners sunt mai bune decat Out of the Furnace nu pot sa-i dau acestuia din urma mai mult de nota 8.

3 3