Outlander

Fantasy, Acțiune, SF (Germany, United States of America)

Howard McCain

Ascendant Pictures, Rising Star, VIP Medienfonds 4, Virtual Films, Outlander Productions

24 Aprilie 2008

12 Mai 2021

<p>Actiunea filmului se petrece in Norvegia anului 709. In timpul unui razboi intre vikingi, Kainan, un barbat dintr-o alta galaxie, ajunge pe Pamant. Capturat de localnici, acesta le dezvaluie ca a ajuns pe Pamant in timp ce vana dragoni si ca nu e singur, unul dintre dragonii pe care urma sa ii vaneze (Moorwen) ajungand pe pamant deodata cu el. Desi voia sa se razbune pentru tratamentul violent pe care l-a primit din partea vikingilor, cand a fost capturat, acesta decide pana la urma sa se alieze cu ei pentru a-l ucide pe Moorwen. Nu mai ramane decat sa spere ca neobisnuita combinatie dintre tehnologia avansata pe care o detine Kainan si armele de fier din epoca vikingilor vor fi suficiente pentru a-l omori pe Moorwen.</p>

Keshja

08.09.2018

O tema extra exploatata si un subiect nu foarte reusit... aventura... suspans... Depinde si de cine il vede.Mie unul nu mi s-a parut asa misto.

1 3

laura_nellya

08.09.2018

o fost superb filmul, costumele si peisajele au fost foarte frumoase si subiectul a fost mai diferit putin decat celelalte filme cu vikings, si extraterestul arata bine deci... merita vazut

0 0

serban2u

08.09.2018

Filmul nu e tocmai rau !Cam lalait el , cam intunecos , dar se poate vedea cu placere . Desigur ca si sfarsitul e previzibil , desigur ca putea sa se duca sa-si caute arma lui de extraterestru , dar daca am sta sa ne gandim la perfectiunea filmului , la detalii nu ne-am mai satisface nimic . Povestile din vremuri de foarte mult timp apuse , sunt fascinante in general . Imbinarea intre trecut si viitor deh , mai se poate umbla la ea . De vazut .

1 1