Over the Top

Acțiune, Dramă (United States of America)

Menahem Golan

Cannon Group, Warner Bros. Pictures, Golan-Globus Productions

13 Februarie 1987

22 Octombrie 2020

Over the Top (Pumnul de fier) este povestea lui Lincoln Hawk, un sofer de tir, care si-a abandonat sotia si fiul cu multi ani in urma. In momentul in care Lincoln doreste sa reia legatura cu familia sa, afla ca sotia este pe moarte, iar una dintre ultimele ei dorinte este ca, dupa atitia ani, baiatul ei, Michael, sa-si cunoasca in sfarsit tatal. Insa dupa moartea mamei, custodia baiatului este ceruta si de bogatul si influentul Jason Cutler, bunicul acestuia, care-l uraste pe Lincoln din tot sufletul, pentru suferinta cauzata fiicei sale. Cu toate acestea, tinarul Michael si tatal sau pleaca impreuna intr-o calatorie prin tara, Lincoln sperind ca in cateva zile sa construiasca o relatie cu fiul sau. Lucrurile merg rau o perioada, dar asta pina cind Michael il vede pe tatal sau participind la campionatul de lupte de la Las Vegas.

dana80

08.09.2018

Stallone,un actor destul de bun , arata si de aceasta data ca ,puterea lui,, sta in pumni,,dar sa-i respectam si dragostea pt. fiul sau care vede in tatal sau un exemplu de urmat....un final fericit asa cum ni-l dorim fiecare dintre noi..

5 2

lucasa

08.09.2018

Filmul abordeaza relatia dintre un tata fara posibilitati financiare si fiul lui,nepotul unui om foarte bogat.Dar in ciuda acestei discrepante si chiar fara voia bunicului sau,copilul ajunge sa-si iubeasca tatal si,in cele din urma,sa ramana cu el. Foarte frumos cum tatal,interpretat de Stallone,lupta pentru fiul lui ca sa-i poata oferi acestuia un trai decent. Este unul din filmele de top ale lui Stallone.

1 2

iulian30

08.09.2018

un film idealist,dar emotionant,ceva mai diferit fata de ce eram obisnuit in filmele lui STalone,si pot spune ca are ceva atragator acest film.il revad cu placere,de cate ori am ocazia,facand cunoscut acest spor dur al bratelor,skandenberg-ul.Un film care-l recomand,cand vine vorba de Stalone.

2 1