Pain & Gain

Thriller, Crimă, Acțiune, Comedie (United States of America)

Michael Bay

Paramount, De Line Pictures

18 Aprilie 2013

3 Mai 2013

<p> Inspirat dintr-un articol publicat în anul 1999 în cotidianul Miami New Times, filmul urmăreşte doi culturişti din Florida, Daniel și Paul, care perfectează o schemă ce presupune răpire, fraudă şi chiar crimă cu scopul de a se îmbogăţi, numai că nimic nu decurge conform planului iniţial şi complotiştii intră în bucluc, trezindu-se cu detectivul privat Ed Du Bois pe urmele lor. Adrian Doorbal, un culturist cu inimă mare care se antrenează în compania lui Daniel, devine mâna dreaptă a acestuia și este atras în schema sortită eşecului fiindcă este frustrat şi nemulţumit de rezultatele muncii lui asidue. </p>

Grim.Sonji

08.09.2018

Ce dr*cului legatura are titrarea "Muschi multi, minte putina" cu "Pain and Gain"? Asa ne place sa deterioram totul..bine..poate ca "Durere si obtinere"..sau "A obtine prin durere"..sau ma rog..suna putin aiurea..dar..macar sa titrezi putin mai aproape de titlul original..nu sa-l deteriorezi in halul asta..oooooh Romania

17 26

Bogdan.Alexandru

08.09.2018

Da..E bun filmul,imi place foarte mult. Eu sunt un fan al actorului Dwayne Johnson A iesit destul de bine filmul. Il recomand si celor care nu l-au vazut.

1 13

El_KaPpa

08.09.2018

După ce vezi așa ceva este foarte greu să mai spui vreodată despre un film că este absurd, tras de păr și ilogic, pentru că viața bate cu mult filmul și la fel ca și în Compliance (2012), vedem că prostia omenească nu are deloc limite. Dacă în Compliance evenimentele sunt redate în mare parte așa cum s-au petrecut, în Pain & Gain s-a umblat vizibil la unele situații pentru a forța ridicolul și pentru a ambala totul sub forma unei comedii negre care să-i facă pe cei trei să pară în ochii spectatorului doar niște victime ale prostiei și nimic mai mult , dar nu cred că asta surprinde pe cineva care știe cât de veridice sunt filmele de la Hollywood. Regizorul știe acest lucru și simte nevoia la un moment dat să reamintească spectatorului că se bazează în continuare pe fapte reale. Din păcate, vanitățile criticilor aruncă într-un con de umbră unul dintre cele mai bune filme americane ale anului doar pentru că este regizat de Michael Bay, iar publicul cinefil pare atât de hipnotizat în momentul de față de universul Marvel și de Robert Downey Jr. încât nu mai au laude și pentru altceva. Un scenariu imprevizibil de la un capăt la celălalt, o regie pe care Bay își pune amprenta specifică doar pe alocuri, un montaj bun, personaje pe cât de ridicole pe atât de captivante și greu de uitat, multe replici delicioase servite rapid și fără perdea, multe glume subtile cu referiri la cultura americanilor, umor vulgar în stare pură, suficientă violență încât să fie interzis celor sub 15 ani (chiar sub 18 aș zice eu), niște actori care intră perfect în roluri (inclusiv cei secundari) și o coloană sonoră inspirată. Pentru că respectă în mare parte cursul poveștii reale scapă de criticile celor care l-ar fi acuzat că este tras de păr și lungit fără rost. Dacă nu vă deranjează umorul vulgar, dacă nu vă deranjează violența și dacă nu aveți prejudecăți legate de Michael Bay, mergeți să-l vedeți, merită fiecare minut! Enjoy it!

10 7