Palomino

Film TV, Dramă, Romantic (United States of America)

Michael Miller

NBC Productions, Cramer Co.

21 Octombrie 1991

4 Decembrie 2020

<p align="left">Filmul realizat dupa romanul Danielle Steel’s: Palomino estea povestea unei tinere Samantha Taylor (Lindsay Frost) care dupa ce este anuntata de sotul ei-crainic de stiri ca vrea sa divorteze si ca asteapta un copil, trece printr-o dureroasa criza existentiala socotindu-se vinovata ca nu poate darui un copil. Indurerata dupa divort, incearca sa-si regaseasca linistea alaturi de mama Caroline Lord (Eva Marie Saint )unei foste prietene din copilarie, din pacate decedata, retrasa la o mare ferma si care indrageste mult caii. Chiar ea o porecleste Palomino dupa o rasa splendida de cai pur sange, cu coama galbena ca a parului ei. Aici ea il intalneste pe Tate Jordan (Lee Horsley), cei doi trăiesc o frumoasă poveste de iubire dar acesta fuge de o legatura de durata si fuge.Ea se apropie mult de Caroline si ii admira povestea acesteia de dragoste de 20 de ani cu argatul fermei Bill, o poveste tainica dar plina de sentimentalism si pudoare, credinta si fericire. Un nefericit accident ii schimba Samanthei Taylor destinul si o va face sa devina o cu totul alta femeie!</p>

08.09.2018

O frumoasa poveste in care o femeie tradata isi va regasii puterea alaturi de prieteni adevarati sa traiasca chiar in urma unui accident nefericit, sa se implineasca ca femeie, sa devina puternica , sa iubeasca si sa fie iubita din nou.

1 0

Cibola

08.09.2018

Un film excesiv sentimental , bazat pe multe clisee preluate din romane populare , cu priza mare la visatorii romantici ; in rest numai de bine ; nota 6 .

0 0

raspopilcarita

08.09.2018

Cât de superficial trebuie să fii ca să categoriseşti filmul ca idee , într-un gen fără de importanţă , cu multe (...) şi cu chestii care unora li se pare o obişnuinţă a oamenilor . Chiar ne-am obişnuit să fim înşelaţi ? Eu , nuuuu ! Deşi sunt fără prea multă experienţă într-ale simţămintelor sufleteşti pot afirma făţiş că o fiinţă cu oarecare minte şi un pic de suflet nu poate fi înşelată decât o singură dată şi fără a fi fatal , exact ca în film . Cei care se lasă doborâţi de două ori nu înţeleg că Dumnezeu a dat omului un simţ mult peste firea lucrurilor care nu permite alte (...) şi care nu-l lasă la greu de-i cere ajutorul . Profunzimea şi adâncimea cu care este tratat subiectul refacerii vieţii este încorsetat aici pe lângă o temă , adăpostul paterno-matern ce ne caracterizează , a cărei vastitate nu are egal . E imposibil de descifrat reacţia unui (unei) suferinde atunci când este supusă la un asemenea stres emoţional . Nu cred că mi-aş dori să am vreodată asemenea experienţe dar înţeleg şi spun cu îndrăzneală că UNUL , OMUL (fiecare în parte ) este cel care alege şi , la început , are suficient timp să discearnă ce fel de persoană are în faţă . Un mincinos , părerea mea , este că nu are leac şi dacă a minţit o singură dată o va face şi cu o altă ocazie şi calea spre a deveni mitoman este aşternută sinuos în faţa unui viitor ce cu siguranţă va deveni tumultos . Cunosc persoane de o sinceritate rară a căror părere cu referire directă la acest film este că : - îndoiala trebuie să apară înaintea cauzei şi nu după ce s-a stabilit efectul , consecinţele fiind determinante ulterior doar de cei la fel de mincinoşi ori care sau minţit dorindu-şi ceva la care nu au putut face faţă şi de care sau simţit atraşi doar instinctual (animalic) . Şi dacă este vorba despre umor , pe undeva , spun că o bunică a mea îi spunea odată unei nepoate că arată ca o iapă (referindu-se la talia înaltă , uşor cărnoasă , cu părul lung şi negru uşor înfoiat , cu mijloc subţirel şi puternic , cu un comportament ce dădea semne clare că ştia cât de bine arată şi câte bale lăsa în gurile celor pe lângă care trecea , '' este deja la a patra căsătorie şi nu-i pasă că-ci arată încă bine '' ) . Consecinţă clară a adulterului , filmul , face şi aduce multe referiri la situaţiile ce se creează între soţi , motivele fiind ipotetice (spun eu ) . Am analizat destul de bine filmul şi nu l-am găsit foarte serios de aceea mă opresc spunând că a fost un film social menit să încurajeze anumite suflete şi să le dea curaj odată ajunşi în situaţii cel puţin asemănătoare . Dragostea este un subiect mult prea vast ca să nu poată cuprinde şi filmul ăsta .

0 0