Paper Man

Comedie, Dramă (United States of America)

Kieran Mulroney, Michele Mulroney, Alan J. Pakula

Koch Media

15 Iunie 2009

15 Iunie 2021

Dupa ce ultimul sau roman a reprezentat un esec comercial, new yorkezul Richard Dunn incepe sa sufere de blocajul scriitorului si traverseaza o criza a varstei a doua. Claire Dunn, medic chirurg de succes, inchiriaza o casa in Long Island pentru sezonul de iarna cu scopul de a-si ajuta sotul sa isi regaseasca inspiratia si creativitatea, vizitandu-l o data la cateva saptamani. Iresponsabil, imatur si neincrezator in fortele proprii, Richard si-a creat inca din clasa a II-a primara un supererou imaginar botezat Captain Excellent, care s-a transformat treptat in vocea constiintei lui si fara de sfatul caruia nu ia nicio decizie. Atunci cand o intalneste pe Abby, o adolescenta singuratica in varsta de 17 ani, care are de asemenea un prieten fictiv pe nume Christopher, Richard Dunn o angajeaza ca babysitter pentru a-i fi aproape, desi nu are copii impreuna cu sotia lui Claire. Prietenia platonica care se stabileste intre Abby si Richard in pofida diferentei de varsta dintre ei ii ajuta pe amandoi sa isi deschida sufletele, sa isi impartaseasca visurile si spaimele si sa priveasca cu speranta spre viitor.

elena_A

08.09.2018

Simpaticut. Un tip de varsta a doua, cam dus cu pluta, se imprieteneste cu o adolescenta. Cei doi au anumite lucruri in comun: sufera de singuratate, au dificultati in a se integra printre ceilalti oameni si au fiecare cate un prieten imaginar. In ciuda diferentei de varsta, invata impreuna ce inseamna prietenia. nota mea e 8/10

1 2

iulian30

08.09.2018

Da,e un film mai profund si deci are un mesaj bun de transmis si Jeff daniels joaca chiar bine,m-a impresionat si maturitatea la Emma Stone,insa Nu mi-a placut rolul secundar dar si mic pe care l-a avut Ryan Reynolds,care merita mai mult,avand in vedere ultimele filme ca Chaos Theory sau Definitely,Maybe imi cade greu,dar chiar si asa acelui mic rol i-a dat pare o seriozitate si maturitate,incat nu e de neluat in seama. In concluzie,un film psihologic as zice,destul de reusit,dar atat.ii lipsesc multe pentru a fi ceva cu adevarat deosebit,nici macar coloana sonora nu prea s-a auzit.

1 1

recoll

08.09.2018

Paper Man: am ramas putin fara reactie dupa ce s-a terminat,a trebuit sa imi adun gandurile de cinefil si sa respir usurat,chiar s-a terminat!Nu a fost slab dar a fost nemaipomenit de plictisitor,stiu ca o sa fiu aratat cu degetul de fanii dramelor (pentru ca in genul comedie nu are nici macar o secventa ca sa fie o dramo-comedie).Ce pot sa zic este ca Jeff Daniels joaca bine chiar si in drame,in papaer Man face un rol destul de bun,dar nu reusit.Povestea in sine mi se pare deprimanta,bine e o drama si la ce poti sa te astepti?Daca acest film are un plus acesta ar fi scenariul cred,zic asta pentru ca minusul este evident plictiseala survenita in urma miscatii greoaie a actiunii.Iti vine sa si dai cu pumnul in ecran, cand vezi ca inceputul de roman care dureaza celor 1h si 40 de min (tot filmul) incepe cu Ritmond,dichmond (si alte 10 nume) si intr-un final se termina cu Richard...si Abby.As putea sa vorbesc sa descos scenariul pe toate fetele dar cum nu sunt un mare admirator al dramelor va als pe voi sa o faceti.Treaba este simpla,e vorba despre un om si problemele sale psihice daca vreti sau mai bine zis de adaptare in societate;Richard Dunn desi trecut de 40 de ani inca are un prieten imaginar care il indruma ce sa faca,ajungand in Long Island,personajul nostru principal o intalneste pe o fata dragutza pe nume Abby in vasrta de 17 ani ,care si aceasta are un prieten imaginar.Date fiind aceste lucruri ei reusesc sa se imprieteneasca si astfel sa sparga oarecum mitul ca nu au prieteni,toata prietenia lor implica o dragoste inocenta,pura,cum spune si editorul de pe site,platonica.Din propria experientza cred ca odata cu inaintarea in varsta justificat sau nu ramai cu putini prieteni adevarati,fapt infirmat in copilarie cand este posibil sa ai foarte multi prieteni de joaca cum s-ar zice.Daca ne raportam la maturitate/inaintate in varsta, "prietenii de joaca" devin cei care cred ca ai sa le oferi ceva,ptr. ca este o vorba "tiganul s-ar culca si cu masa pt. bani" (nu vreau sa fac vreo remarca rasista cu asta!)...exista si prieteni adevarati,dar aceia ori sunt naivi ori naivi,nu exista persoane care sa stea langa tine doar pentru ca ii esti drag,aici se exclude persoana iubita (prietena,logodnica,sotia) ci la amici ma refer in discutia noastra.Ori de cate ori gresesti fatza de un amic,acesta nu te va ierta,prietenii adevarati raman pe viata si ei sutn o sa ghiciti?FAMILIA.Nu este cazul filmului nostru,caci el prezinta prieteni adevarati pana la moarte, Richard si Abby

4 2