ParaNorman

Familie, Animaţie, Aventuri, Comedie (United States of America)

Sam Fell, Chris Butler, Jonathan Demme

Focus Features, Laika Entertainment

3 August 2012

5 Octombrie 2012

<p>Norman e un puști cu abilități speciale din cauza cărora e neînțeles de restul oamenilor și preferă să-și petreacă timpul singur. Doar că nu e tocmai singur, fiindcă se bucură de compania multor fantome, el fiind capabil să-i vadă pe cei care au murit așa că vorbește cu bunica lui sau se joacă împreună cu câinele trecut pe lumea cealaltă. Însă într-o primăvară, Norman nu mai e singurul care vede activitățile paranormale, căci micul orășel în care locuiește e asediat de niște zombie pe care îi pot vedea toți ceilalți oameni. Norman va avea parte de activități paranormale împinse dincolo de limitele lumești, în încercarea lui de a salva orașul și pe locuitorii săi.</p><p> </p>

KingJulien

08.09.2018

O animatie foarte reusita, care de fapt nici nu este animatie propriu-zis, ci un film stop-motion. In prima instanta, avem membrii unei societati tipic americane (suburbie, scoala cu adolescenti rautaciosi, sportivi musculosi, dar tampitei, cheerleaders etc) care sunt pusi in situatia de a se confrunta cu o gloata de morti vii. Interesant si de apreciat este modul in care sunt ironizate stereotipiile americane, dar si efectele speciale si scenografia (intr-adevar, acei zombi seamana destul de tare cu personajele lui Tim Burton din Corpse Bride, iar padurea este de asemenea tipic burtoniana - de exemplu copacul din final are exact aceeasi forma cu copacul din Sleepy Hollow). Sunt subiectiva pentru ca imi plac animatiile, dar il recomand calduros mai departe

1 2

rocco123

08.09.2018

ParaNorman vine de la același studio care a realizat Coraline, și urmează același gen: groaza. Acest film nu este cu siguranță la fel de întunecat ca filmul Coraline. Animație stop-motion este superbă, cu culori frumoase, modele de caractere și fundaluri suprarealiste. ParaNorman este un amestec perfect de înfricoșător și amuzament. Dar, în general, cea mai mare laudă care o putem da filmului ParaNorman este faptul că într-adevăr este filmul cel mai distractiv de animație. Merită vizionat.

5 3

cotos

08.09.2018