Paranormal Activity

Horror, Mister (United States of America)

Oren Peli, Vince Martin

Blumhouse Productions, Solana Films

14 Septembrie 2007

8 Ianuarie 2010

Katie si Micah sunt doi tineri care se muta intr-o casa din San Diego, California. Katie are o anumita fascinatie pentru fenomenele paranormale si este convinsa ca niste spirite obscure sunt pe urmale ei inca din copilarie. Micah este insa mai pragmatic din fire si nu prea ia in serios preocuparile mai neobisnuite ale lui Katie. Insa dupa cateva nopti petrecute in noua casa, Micah incepe sa fie si el convins ca exista niste forte care nu ii vor acolo. Dupa ce un medium le spune ca nu are cu ce sa-i ajute, caci casa nu este bantuita de fantome ci de o necunoscuta prezenta...demonica, Micah decide sa ia masuri. Acesta instaleaza in toata casa camere de filmat in speranta ca va inregistra manifestarile demonului respectiv. Dupa ce impanzesc casa cu aparatura de rigoare, Katie si Micah fac rost de o tabla quija pe care vor s-o foloseasca pentru a intra in contact cu prezenta care ii "bantuie". Proasta miscare, caci demonul pare sa se simta putin jignit...

195 Ordonare după: | |

blackbird

08.09.2018

deci filmul asta m-a lasat masca...desi sunt terorizat de astfel de filme si documentare( gen alea de pe discovery) nu am rezistat sa nu ma uit si la asta...imi pare rau ca nu apare si pe marile ecrane la noi...dar traim in romania...deci a fost genial...fiecare parte din el...totul...asta e genul de film horror care reuseste sa ma sperie cel mai rau...plus ca da un tur de forta destul de adanc in psihic...te face sa iti pui anumite intrebari..ce ai face daca asa ceva ti s-ar intampla tie?..oare chiar sunt adevarate chestiile astea? oricum merita vazut...de preferat in timpul zilei. nota 10

2 2

Grim.Sonji

08.09.2018

buget 11.000 de dolari...incasari totale..peste 30.000.000 de dolari???..what the fuck????..doar Blair WItch a mai avut asa buget..infim..dar..incasarile au fost extraordinar de mari..hmm..oare e o greseala?..sau e purul adevar??..ciudat

20 26

TheG

08.09.2018