Horror, Thriller (United States of America)

Christopher B. Landon, Leonard Kastle

Christopher B. Landon

Blumhouse Productions, Solana Films, Room 101

1 Ianuarie 2014

25 Octombrie 2021

<p>Jesse se confruntă cu o serie de lucruri deranjante și inexplicabile după moartea vecinului său. În timp ce investigează moartea acestuia, Jesse află că a fost "însemnat" de o entitate demonică și este doar o chestiune de timp până când va fi total sub controlul acesteia. Familia şi prietenii lui încearcă totul pentru a-l salva pe Jesse.</p>

fenomenoromanesc

08.09.2018

Este putin mai reusit ca a 3-a si 4-a parte,insa nu s-a ridicat la nivelul primelor doua.Merita totusi urmarit,datorita legaturii pe care o face cu primul,dozelor mici de amuzament,si povestii care a venit cu ceva nou si interesant.In rest,avem aceeasi atmosfera tensionanta specifica seriei si aceleasi moduri interesante de filmare.Oricum,pentru mine este un "guilty pleasure" asa ca nu as zice nu la o a 6-a parte.Concluzia : daca esti fan al seriei merita cu siguranta,daca nu,cauta altceva.6/10.Enjoy It!

11 0

zombie13

08.09.2018

Am plecat de la premisa ca nu va mai exista vreo continuare cu adevarat buna a seriei, pe masura primelor doua episoade. Poate de aceea am vazut si "The Marked Ones" dintr-o prisma negativa, in special dupa mega-esecul precedent. Trebuie sa recunosc ca a avut si partile lui bune, insa in primul sfert al fimului nu m-a impresionat aproape deloc, ba mai mult, chiar am derulat anumite pasaje. Nu cred ca Paranormal Activity ar putea veni cu ceva nou, atat de bun incat sa impresioneze din nou. Cu toate astea, aceasta parte este ceva mai buna ca precedenta. Exista portiuni in care atmosfera se bazeaza pe sunete si pe nimic vizual, lucru pe care nu-mi amintesc sa-l fi intalnit in celelalte episoade. Este interesanta ideea, insa nu suficient de buna. Mi-a placut insa partea cu jocul vechi gasit de cei trei tineri, din prima jumatate a filmului. Faza aia mi-a trezit brusc interesul. Mai spre jumatatea filmului, lucrurile merg spre bine si se vede clar ca s-a incercat venirea cu ceva nou, pentru a evita cliseele si pentru a face filmul cat mai putin previzibil. Pare a fi o imbunatatire a seriei. Sa-l vedem pe urmatorul. Nota 7.

0 0

ANTONIOO

08.09.2018