Parenthood

Comedie, Dramă, Familie (United States of America)

Ron Howard, Michel Deville

Universal Pictures, Imagine Entertainment

31 Iulie 1989

25 Iunie 2021

Un film care exploreaza ideea de a fi parinte prin intermediul mai multor familii. Gil Buckman incearca din rasputeri sa fie un tata bun si din cauza asta isi pune in pericol viata profesionala. Nathan Huffner este increzator in capacitatile fiicei sale si incearca sa faca din ea un geniu. Helen Buckman Lampkin Bowman a trecut printr-un divort dificil si copiii n-o mai asculta: fata vrea sa se marite, desi nu a terminat liceul, iar baiatul sta toata ziua inchis in camera sa. Frank Buckman, seful clanului, l-a rasfatat toata viata pe Larry, dar cand acesta face inca o gresala, incearca sa-l invete ce inseamna responsabilitatea.

Morarasu

08.09.2018

Un film foarte educativ, cu situatii dificile si dramatice, din care eroii ies nu intotdeauna cu demnitate. Dar cei mai multi dintre ei constientizeaza pana la urma valorile pe care le pot mentine in familie constituie fericirea suprema a vietii.

3 0

boyscout

08.09.2018

E cam plictisitor,dar are o serie de mesaje pe care incearca sa le transmita. O usoara drama si o si mai usoara comedie.Poate fi urmarit,dar numai de catre cei care au mai multa rabdare pentru 2 ore in care nu se intampla mai nimic.

2 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

pe mine unul m-a impresionat acest film ! desi incepe cam slab , continua extraordinar de bine , aratand toate problemele unei familii cotidiene si oferind solutii in rezolvarea acestora , desi nu intotdeauna acestea dau rezultate ! filmul mai merita vazut si datorita lui Steve Martin , care este surprins intr-o ipostaza interesanta , aceea a unui tata disperat din multe puncte de vedere ! nu il ratati , nu veti regreta acest lucru ! ii dau nota 9+ !

1 5